Naast vieslekker eten geloof ik dat mooilelijk ook een ding is zoals deze schoenen.
Ja he!!! Ik vind ze echt afschuwelijk en geweldig tegelijkertijd. Net zo’n schreeuwlelijk als mijn persoonlijkheid
Deze broek van de Monki! Zit echt fantastisch (vind hem mij mooier staan dan het model), mooi strak om de taille en de achterkant en heeft precies de goeie lengte!
Ik heb dat met 50 cent. Vind hem echt onaantrekkelijk en woest aantrekkelijk tegelijk
Ik had dat met Shia (maar wel pre-alle shit)
Duurde echt even voordat ik doorgad dat je niet deze bedoelde
Maar met beide zou je veel plezier kunnen hebben in de candy shop
drop the mic
Mooi! Is ‘ie een beetje true to size? Met dit soort broeken heb ik vaak dat ze veel te strak zitten bij mijn benen
Ja bij mij wel! Heb een maat 36 en hij past precies, moet wel zeggen dat hij wel nog aansluitend aan de bovenbenen/heupen zit. Het materiaal is wel een beetje strechy dus ik vind het niet knellen, zit comfortabel. Ben trouwens 1.72, dus als je echt lang bent/lange benen hebt zal die wel aan de korte kant zijn denk ik.
Hahahah en ik dacht net 1 seconde; waarom stuurt iemand me dit
Haha ik was zo dom om op die ‘knop’ te klikken
Of ik een zitkussen wil maken. Prima joh
Duurt de Zara bestelling ook zo lang bij jullie? Dinsdag gekocht en nog geen eens verstuurd🥲
Voor eind vólgend jaar :’) Gekochte tickets voor evenementen van dit jaar zijn denk ik voor niks geweest, dus heb mezelf hier maar mee verblijd.
Ja hier ook, echt balen
Hoe valt deze onderaan de pijpen? Ik ben op zoek naar een beetje een vintage achtige jeans die onder wijd genoeg valt om te dragen op bijv dr martens maar ook weer niet flared is.