Geinfluenced tijdens Canada’s drag race (kijk). Beide van Nor Black Nor White.
Waar komt die blouse rechtsboven vandaag? Alvast bedankt!
Pull and bear!
Dankjewel!
Leuk! Waar is je blouse van linksboven als ik vragen mag? Die paarse
Pull & bear!
Over op gouden sieraden! Alleen nog een nieuwe ketting en ooit m’n zilveren verlovingsring vervangen voor een gouden trouwring oh en een nieuwe helix
Jalooooers! Wanneer ga je? Het zou zo chill zijn om weer naar een reis uit te kunnen kijken.
Cool! Wat voor reis heb je geboekt?
Groepsrondreis van LA - Phoenix - Utah - Las Vegas - San Francisco. En dan tussendoor Bryce Park, Zion, Death Valley, Mammoth Lakes, Grand Canyon en Yosemite (volgorde zal wel anders zijn)
Begin december pas! Maar dan is het nog steeds rond de 20 graden en de kans dat het doorgaat lijkt me groter dan in september of oktober bijv. November ging weer niet ivm met werk. Is echt fijn om ergens naar uit te kunnen kijken inderdaad!
Bereid je ook voor op sneeuw. Wij zijn paar jaar geleden in oktober geweest en er lag sneeuw bij de grand canyon en bryce canyon. (Bij bryce canyon vriest of sneeuwt het 240 dagen per jaar.) Wel magisch als je wakker wordt met sneeuw en het langzaam verdwijnt.
Oe waar?
Ik ben nog op zoek haha
Asphaltgold! Maar verder alleen hele grote maten
Zooo moest even terug scrollen maar dan heb je ook wat… vraagje; is die een beetje stil? Ik heb er nu ook 1 maar als die roteert is het alsof de buren aan boren zijn