Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Een curvy mom jeans met roosjes van Hollister. Ben vooral benieuwd naar de curvy pasvorm :thinking:

45 likes

Hoe is dit curvy :thinking:

6 likes

Wel een hele leuke broek!

1 like

Het is geen curvy als in plussize, maar meer dat het in de taille iets kleiner is dan hun normale jeans. Dit is wat ze zelf zeggen:

Made for anyone who’s ever had to compromise the way their jeans fit by wearing jeans that are the right size through the hip and thigh, but too big at the waist.
Our new curvy fit eliminates waist-gapping with a proportionately slimmer look-good magic waistband and a roomier feel-good fit through the hip and thigh. If you measure 12-14” larger around your hips than you do around your natural waist (aka an hourglass figure), you’re never going to want to wear anything else.

Ik ben heel erg benieuwd haha

5 likes

Ooooh hahah dit verklaart

1 like

Nu met die kou toch maar een nieuwe muts! Had van de week toen het ook zo sneeuwde na weet ik hoeveel jaar m’n oude muts tevoorschijn getoverd, maar die paste niet bij m’n huidige winterjassen vond ik :stuck_out_tongue: Heerlijk warm met (alpaca)wol. In het echt wel wat ruimer dan op de foto lijkt, beetje beanie/sluit niet helemaal aan op je hoofd.

5 likes

Heel benieuwd want dit is precies mijn probleem.

1 like

oehhh mijne is ook al een tijdje onderweg van ali, maar als ik dit zo zie kan ik niet wachten hahaha.

42 likes

Jongens, hij is zo mooi. Ik voel me er zowaar sexy in. Wat een topding. Brb even iemand zoeken om ermee rond te kunnen paraderen.

10 likes

Ik overshare al genoeg met jullie hahah

Het is amazing hij beweegt ook op de beat van muziek!!

6 likes

Inmiddels bestaan mijn aankopen voornamelijk uit baby aankopen, maar nu een bestelling voor mezelf gedaan.

Uiteraard de Engelse hardcover versie en via de plaatselijke boekhandel.

12 likes

Niet eens voor mezelf. Voor mijn vriend, heeft hij ook weer eens knappe schoenen.

19 likes

Ik kan wel janken want ik heb net geld moeten uitgeven aan een WASMACHINE.
Getver.
Waar ik vorige week gelukkig werd van mijn pannenset (:heart:Koken) en vorig jaar enthousiast was om meen draadloze steelstofzuiger voel ik alleen maar verdriet bij de aanschaf.
1 voordeel; hij heeft ad-wash

4 likes

Oeh heb je die via zalando? Heel leuk

Te cute! Zullen zeker wel duur zijn :sob:

1 like

Waar vind ik het bovenste kattenshirt? :heart_eyes_cat:

1 like

Nee ik heb hem via de eigen Hollister site besteld, daar is hij in de sale en ik had nog €5 tegoed.

1 like

Eerste aankoop bij Paula’s Choice dus ik ben benieuwd.

16 likes