Prachtig!!! Superleuk!
Toen je 'm eerst postte was ik niet echt overtuigd maar het staat je heel mooi!
Niiiiice! Staat je goed!
@Fenayi @anon42392789 @Marsepein @sushi @Vaiana dankjewel wat lief Ik voel me nu een vrouw uit de jaren 80 die voor het eerst naar het kantoor toe gaat haha.
Waar vind je dit soort pareltjes? Je had een tijdje terug toch ook een design vintage blazer gevonden?
Is dit niet veel te warm voor aankomend weekend? Ook op de waddeneilanden?
Wel mooie jas!
Omdat ik helemaal gegrepen ben door buzz aldrin. Heb er eigenlijk geen geld voor maar ach, de lokale boekhandel moet ook gesponsord worden
Volgend weekend! Maar ook dit weekend wordt het nog geen 10 graden op de eilanden dus denk dat dit top is!
Die 2e foto lijkt wel een beetje op een stel kinderen in een animatieserie die dan op elkaar staan haha
Deels online zoals Vinted, Vestiaire en TheNextCloset. Een ander deel samen met m’n vriend als we op reis gaan.
Depot vente luxe is bijvoorbeeld een specifiek soort tweedehands winkel in Frankrijk waar ze designer kleding verkopen
De rest hier uit de stad of de ijhallen. Misschien hebben anderen hier nog meer tips voor leuke plekken haha?
Jaaa! Beste mode film ooit haha.
Hahaha nu je het zegt
Ik vond het eerst niks en nu vind ik het GRWELDIG! Staat je zoo leuk
Aaawh dankjewel wat lief
Ik kijk net op de t&t en is vandaag al in NL aangekomen! Dus als het vlot gaat morgen of maandag/dinsdag
Aah wat zonde!
M’n portemonnee is er wel blij mee gelukkig