Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Een smartvoerbak met camera voor onze katten :joy:

26 likes

Houden of niet? Ze zitten lekker (piepen wel maarja) maar ik heb al 4 paar all stars en dit zou corona paar 7 zijn terwijl ik al een jaar lang weinig buiten kom HA HA

Keep or toss?
  • Keep
  • Toss

0 stemmers

Toss vanwege het aantal schoenen dat je noemt :stuck_out_tongue:

2 likes

Rationeel gezien zou ik ze idd retour moeten doen, maar geen enkele schoen die ik bezit heeft een semi platform :thinking:

1 like

Ja zo kun je wel 1000 redenen bedenken :rofl:

6 likes

Haha! Oke dan wat schoenen verkopen eerst

Daar doet ik niet aan, opdragen!!! Wat dus tot de dood duurt want corona

1 like

There is no such thing as too many shoes :tipping_hand_woman:. Ik had ze gewoon in de zalando doos moeten laten en niet moeten passen.

2 likes

Ja opdragen en daarna pas nieuwe kopen :crazy_face: Met 100 paar schoenen krijg je ze nooit opgedragen natuurlijk

1 like

Nou in dat geval heb je je antwoord toch :yum:

Ik heb gestemd op terug omdat ik ze niet zo leuk vind. Vanwege de hoeveelheid schoenen hoef je ze niet terug te sturen als je het mij vraagt

Maar dan had je ze gewoon hier kunnen showen zonder de poll of je ze moet houden toch :crazy_face:

1 like

En zelfs opgedragen kan ik soms geen afstand doen :pleading_face:

Ik ga ze denk ik toch maar retour sturen :upside_down_face:

1 like

Hoarding alert, stuur ze terug joh, je hebt ze echt totaal niet nodig als ik je posts lees. Over 3 jaar als je daadwerkelijk misschien nieuwe schoenen nodig hebt zijn er ook wel weer leuke modellen te vinden hoor

6 likes

Misschien beter investeren in nog een paar karhu’s via de lokale sneakerwinkel #shoplocal :money_mouth_face: maar die hebben nu niks.

Sneakers zijn geen investering. Nee, maar serieus, als je dan ergens in wil investeren zou ik het eerder in schoenen doen die langer meegaan en mooi blijven. Sneakers zijn meestal binnen een paar jaar wel op.

1 like

Even los van wat teveel schoenen zijn, ik zou echt knettergek worden van piepende schoenen.

8 likes

Zo leuk!! Ik had het precies andersom, had eerst Max gelezen en ik vond het zo goed dat ik gelijk door ben gegaan met Buzz. Echt heerlijke, dromerige boeken. Veel leesplezier! En daarna gelijk een film kijken met Shelley Duvall :wink:

1 like

Helemaal in touch met mijn inner bejaarde, toch maar overstag gegaan voor de ereader

30 likes

Ga je geen spijt van krijgen!

2 likes