Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

amazon.PNG

Ondanks dat we naar de lente gaan, nieuwe sloffen. forever koude voeten.
Via Amazon

16 likes

Ze hebben eindelijk weer ringbanden bij Sostrene Grene, dus gelijk maar besteld en ook wat andere frutsels. Nu kan ik mijn naaipatronen gaan organiseren!

7 likes

Thanks nog dat je die bier escape game hier deelde, ik heb hem gisteravond gedaan en het was erg leuk! Dus aanrader voor mensen die op zoek zijn naar iets leuks om je avond (of middag of voor mijn part ochtend) mee door te brengen. Zijn er de hele avond mee zoet geweest :beers:

3 likes

Die kocht ik een paar maanden terug ook en echt nog elke dag blij mee!

1 like

En goedgekeurd:

We kunnen zelfs tegen ze praten op afstand :sob:

84 likes

Zo leuk <3
Gebruik je dit dan als je een nacht/paar nachten weg bent? Of gewoon voor overdag?

Wij gebruiken het idd als we weg zijn! Dus om een nacht te overbruggen (een avond- en ochtendvoeding) :blush:

1 like

Handig, als ik nog eens een nachtje weg ga is dit misschien wel een goed idee.

1 like

Ben er echt heel blij mee! Zoveel gedragen de laatste weken. Ik zit zelf vaak tussen XS en S in en had een XS genomen. Past opzich prima en zit wel mooi aangesloten maar een hele dikke trui zit niet lekker eronder dus zou dan toch eerder de grotere maat nemen als je tussen 2 maten in zit.

1 like

drops-baby-merino-uni-colour-01-white (1) drops-baby-merino-uni-colour-16-rood
Ben na anderhalve week al bijna door mijn witte bollen wol heen. Heb ook maar gelijk wat rood wol voor een bijpassende croptop en baret besteld.

13 likes

Oké deze foto is veel beter nog :joy: we riepen ze.

Goed wasrek op de achtergrond ook. En we hebben nog heel recent gedweild. Echt.

110 likes

De catwalk :crazy_face:

12 likes

Al zal ik hem voorlopig nog niet aan kunnen. :pleading_face:

48 likes

Zo mooi deze, ik zou er bijna mijn geen-polyester-regel voor breken :heart_eyes:

4 likes

Wat doe je hier dan onder? Hij lijkt nogal doorschijnend.

Geen idee, hoop dat het meevalt 🥲

1 like

Omg ik ben deze gaan zoeken op de site en 5 andere dingen besteld maar niet deze jurk :sweat_smile:

1 like

Ohh, nu ben ik wel benieuwd wat je wel hebt gekocht natuurlijk!

Zondag morgen wakker worden bestelling.

14 likes

Ik krijg een error van die omschrijving maar ik hoop dat ik een leeslampje voor mijn dochter heb gekocht haha. En dan zonder blauw licht, zodat je ogen moe worden ‘s avonds. Geen idee of ze bij dit licht kan lezen dus dat gaan we testen.

9 likes