Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Nieuwe corona hobby lente/zomereditie lol. Zin in, maar hoe moet je ook al weer remmen? :joy:

23 likes

Lijkt me zooo leuk!
(ben als kind iedere keer zo hard op mijn bek gegaan dat ik het niet meer durf)

Ik ook haha! Maar vind dat ik mezelf er overheen moet zetten want vind het zo leuk ook!! Ben nu instructiefilmpjes aan het kijken op youtube hahaha

1 like

Ja krijg je echt geen spijt van! Heb het ook geen seconde koud gehad vorige week met de sneeuw :blush:

1 like

Damn ik vind deze poef echt perfect. Kijk ik op de site, uitverkocht :frowning: Heb je hem via de NL site of andere site aangeschaft?

Ik heb hem inderdaad gewoon via de NL site besteld. Jammer!

1 like

damnit! Heel jammer! Heb me ingeschreven voor wanneer hij wellicht wel weer op voorraad komt. Vind de wit/zwarte variant net iets te hard in het oog eigenlijk.

1 like

3 RayBans allemaal met 50% korting. Kan ik die zon trotseren de komende tijd!

20 likes

Normaal met blokjes maar die zitten er niet op, misschien dat je die los kunt kopen, of je achterste voet overdwars soort van over de grond laten slepen

1 like

En katten snoepjes
Bij de action besteld. Dinsdag ophalen :sunglasses:

10 likes

Jammer dat je geen ray ban logo behoudt op je glas als je die op sterkte laat zetten.

1 like

Nieuw via Vinted voor retail :star_struck:
(Ik heb de afgelopen weken ook 3 paartjes verkocht, dus ik verdrink nu niet in de air maxies. Don’t worry)

20 likes

Dat kan tegenwoordig wel! (Althans bij mijn opticien)

1 like

Oh goed, ik ga het eens vragen.

1 like

Nu al zin in het lekkere weer :raising_hand_woman:t2:

32 likes

Klinkt goed!! Ik ga het ook kopen denk ik haha

1 like

Heel leuk!! Waar heb je die gekocht? :blush:

Skatepro! En met Paypal betaalt, mochten ze niet passen kan ik ze kosteloos retourneren :joy:

2 likes

Om mijn kwasten in te doen:

17 likes

23 likes