Ik heb zo een van wehkamp gekocht vorig jaar: lig er in de zomer elke dag op
Ga je veel plezier van hebben! Die staat hier op mn balkon, kan niet wachten tot ik weer buiten kan bankhangen ipv binnen.
Ik heb de grootste besteld, 750wh. Daarmee is een enkel ritje van 19km 30% batterij.
Een camelia plant om te planten in de tuin. Ik hoop dat het goed gaat en het een grote olant gaat worden met veeeel bloemen.
Ik heb ook dahlia bollen en ranonkels gekocht.
Wil je nog een review plaatsen over deze stoel? Wij willen m ook graag, maar dan voor in de voortuin hahaha
@Howth @Mexi heb ‘m in elkaar gezet (ging best makkelijk, 45 min mee bezig geweest in m’n eentje). Hij voelt heel stevig wel! En hij zit heel lekker. Kussens zijn lekker dik. En hout vind ik ook een mooie kleur op de website had ie ook veel positieve reviews dus daar vertrouwde ik een beetje op
En een reep toblerone
Midnight Library was mijn favoriete boek van 2020! Lees nu nog regelmatig delen terug omdat het zo verhelderend/verlichtend werkt als ik niet lekker in mijn vel zit
Ooh echt joh?! Hahaha, wat maakte dat je het zo verschrikkelijk vond?
Shoplog van vandaag, sorry ben niet goed in spiegelfotos.
Dr Denim Echo broek met blouse van Ambika.
Blouse Harper & Yve & grijze boyfriend jeans Dr Denim (Nora)
Mijn favoriete flared broek in het lichtblauw voor de zomer.
Paarse blouse Harper & Yve
Geen aanfoto van deze, maar deze blouse ook van Ambika.
Edit: o slim, vergeet een bij de laatste… Nou ja sorry voor de Coronacoupe, ga er morgen wat aan doen.
Vrouw wat een leuke stijl en wat ben je knap.
En @Foucher aah fijn om te horen. Ben heel benieuwd en ga tegelijkertijd met een vriendin lezen dus extra leuk! Onder andere door de positieve reacties hier op het forum heb ik 'm aangeschaft.
Het vest
Het shirt
En hier moet ik de broekspijpen wel eerst 100km van laten inkorten, maar staat wel super mooi verder
Oh volgens mij heb ik wat gemist? Sorry.