Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

9 likes

Vaas voor m’n legoboeket (shop bij Eva)


Koffiemokken (plek online)

Spelletjes (bol)

Dienblad voor op salontafel (sunny lifestyle)

Droogbloemen (aimelie)

Kaarsenhouders (plaatselijke winkel)

68 likes

Mooi zeg, zeker dat dienblad en die kaarsenhouders :heart_eyes:

1 like

Waar is de zonnebril van? :slight_smile:


Nav de tip hier in het topic, een Ray ban Havana (klein montuur) met 50% korting

11 likes

Waar is de witte blouse van? :heart_eyes:

1 like

H&m sorry

Mooi! Via de Bijenkorf denk ik? Ik zie hem niet meer op de site, dus hij zal wel uitverkocht zijn helaas.

1 like


Bestelling bij bonprix gedaan. Benieuwd naar de kwaliteit en of alles past.

5 likes

Nieuwe bril :nerd_face:


Ik heb er ook maar gelijk een blauw licht filter in gedaan

18 likes

Ik heb naar precies dit model zitten kijken, dan in het zwart! Heb je online besteld of naar de winkel geweest?

Ik heb een aantal modellen besteld voor home try on! Er zijn dan helaas wel een aantal kleuren niet beschikbaar, weet niet of zwart daar ook tussen zit. Ik heb zelf al een andere opticien dus hoefde geen meting, maar als je je oogafstand enzo nog niet weet dan is t wel handig om toch naar de winkel te gaan denk ik!

1 like

Die heb ik, volgende week controle bij de specsavers (Wil nu even niet naar A&T vanwege OV waarmee ik moet) maar ik zit nu inderdaad te kijken met de home try on! En heb besteld. Gaat het met retour makkelijk?

Ja was via de Bijenkorf. Toen ik m’n berichtje postte gisteren was er nog 1, maar misschien wordt ie nog geretourneerd. Ik heb zelf een groter model Havana (zelfde kleur maar montuur is groter) geretourneerd, dus die komt nog online denk ik.

1 like

thanks @paraplu voor de tip! love dit merk (NorBlack NorWhite)

23 likes

Ik zie ook zoveel toffe dingen alleen durf niet te bestellen ivm maten enzo. Veel is ook one size fits all. Wil je laten weten als 't binnen is en laten weten hoe het valt? :smiley:

1 like

Ja zal ik zeker doen! Hier ben ik inderdaad ook benieuwd naar!

1 like

Ook prachtig! Ik kreeg vandaag de verzendbevestiging, ben zo benieuwd.

1 like


2x Voor de kinderen van mijn nicht en neef

37 likes

Ben normaal niet van de badpakken maar dit was liefde op het eerste gezicht. En 80% gemaakt van gerecyceld materiaal. Via sophiestone fair fashion

82 likes