Zal ik doen! Als je hem ook wilt heb ik nog een gratis verzend code van matchesfashion voor je haha
een poging waard om mijn sokken/ondergoed een keer niet 1 grote puinhoop te laten worden in de lades
Wow handig, waar is die van?
heb het helaas bij amazon moeten bestellen omdat ik het nergens anders kon vinden. ja wel bij ali maar dat is nog erger.
Zal wel uit dezelfde fabriek komen ja
Handig! Heb ik ook net besteld. Zat best lang naar deze te kijken maar net te hoog denk ik:
Link
https://m.nl.aliexpress.com/item/32978473480.html?spm=a2g0n.productlist.0.0.1207585e7XoAA7&browser_id=0fdd4bc076ca4370bb6f9f1503ce4181&aff_trace_key=5168ebb918eb411c8d131bbbd6cdef6f-1608500461241-00836-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=9cqlgcgn0agcadvx178505de08f1d16471e516fd2b&gclid=&imgsrc=ae01.alicdn.com%2Fkf%2FHTB1O8eJJAvoK1RjSZFNq6AxMVXaC.jpg_640x640Q90.jpg
Marktplaats:
Zo goed als nieuwe Joe Nimble (barefoot schoenen), de vlekjes gaan er wel uit/af
Grote verzameling aan breinaalden met leuke doosjes
Vandaag voor het eerst weer in een winkel geshopt.
Scotch - in de grootste maat zodat hij oversized valt (ik heb dus in 10 jaar geen bloemetjes print gedragen)
Scotch
Nou bank is binnen maar met geen mogelijkheid door de deur naar de woonkamer te krijgen. Moet dus noodgedwongen een hoekbank nemen omdat die uit 2 delen bestaat. Dus poging 2
Wat kut, werd hij meteen retour genomen ofzo? Jammer dat hij ook niet via een raam had gekund
Leuk! Welk model is dit?
Nee het was echt superweird. De bezorgers hebben het ook echt amper geprobeerd, terwijl ik wel extra had betaald om de bank op z’n plek te zetten. Daarna met z’n 3 geprobeerd maar ik heb hoge plafonds maar wel lage deurposten. En op z’n zij ging het ook niet. Het is echt een kwestie van een paar centimeters. Maar Wehkamp heeft gelukkig goede service. Ze komen dinsdag de bank ophalen en dan gelijk de nieuwe brengen.
Help! Volgens mij was het in dit topic.
Iemand had een filmpje gedeeld over jeans innemen met elastiek in de waist. En kan hem niet meer vinden. Zelf net even op YouTube gekeken en staan genoeg filmpjes op. Maar de persoon die het gedeeld had, had zelf goede ervaringen met dat gedeelde filmpje. Thanks
Ah wat stom. Maar wel goede service als zij het risico lopen. Hopelijk staat de bank niet volledig in de weg