Deze van @Dazed ?
Volgens mij wel ja. Thanks
Ik heb deze ook en zelf ruik ik hem bijna niet, heel af en toe een vleugje. Anderen ruiken het wel en heb er toch al zeker 4x een compliment over gekregen in de twee maanden dat ik hem draag!
Dit zijn de air Max 90
Heb ze via Zalando…
Uiteindelijk toch nog gelukt bij Ikea.
Forumtrend 2021
Haha ik dacht, probeer het eens. Beetje kleur in mijn gezicht
En hij is nu fijn afgeprijsd bij Douglas.
Wordt je gezicht dan bruiner dan je lichaam met die drops off?
Haha zo donker wordt je er nou ook niet mee hoor. En mocht je dat willen gebruik je toch gewoon zelfbruiner voor de rest van je lichaam.
Nee dat wil ik liever niet, ik gebruik geen zelfbruiner en ben best wit. Zou wel wat leven in mijn gezicht willen (doe ik nu met bronzer en blush ook zonder foundation enzo), maar als mijn hoofd dan een tint donkerder is ja mwah.
Oh wow
Ik zou het wel chill vinden omdat ik merk als ik iets bruiner ben in mijn gezicht mijn roodheden minder opvallen. Dus misschien wel chill om te proberen. Hebben jullie allemaal de 50 ml? Die van 10 is maar 13 eu, alleen geen idee hoelang je daarmee zou kunnen doen?
Sowieso ook je hals insmeren anders ziet het er raar uit. De restjes (dus wat er nog op je handen zit, geen nieuw product pakken) veeg ik uit richting borstkast. Zo heb je geen harde lijnen/kleurverschil.
Zo heerlijk fietsen zonder snoertje. Met zo’n kortingscode van de ING 20’% korting en heerlijk matiching met mijn roze ipad en iphone hoesjes💁🏼♀️
Ik dacht eerst ook 10 ml, maar die van 50 ml is veel voordeliger. It better be good hahaha
Ik moet eerst mn kast leeg eten voordat ik weer snacks mag bestellen, dus dan maar meer speciaal bier Mocht het je opvallen dat ik de gekste (zoete) smaken stout heb gekocht: klopt! Hit me up als je nog een brouwerij met idiote smaken weet, ik wil alles proberen behalve ipa
Lekker veel! Waar heb je besteld?
mister hop! Ik google op “pindakaas bier” (want het is mijn levensdroom dat te proberen), kwam daaruit en bestelde per ongeluk iets meer. Maar goed yolo, wat kan mis gaan met pancake maple syrup smokey bacon stout