Pindakaas bier😂
Ik vind de bacon maple syrup erg intrigerend, ga meteen op de site neuzen!
Ik had laatste de ‘pindakees’ maar proefde/rook er weinig pinda in terug!
ah jammer! Ik hoop dat deze wel pindakaas achtig zijn, al verwacht ik het eigenlijk niet zo haha. Maar dat maakt me niet uit want ik ben nog steeds enthousiast om het te proberen. Ik ben een simpele ziel met pindakaas in haar aderen
Plaats je een review van de lekkerste in het biertopic? Ben echt benieuwd naar al je aankopen haha zulke leuke bijzondere smaken!
haha zal ik doen! Ben sinds kort ook actief op untapped want love mn mening geven
mijn 9 jaar oude laptop doet helemaal niks meer. Word er bijna verdrietig van dat ik er niks meer mee kan na zoveel jaar . Wel gelijk een nieuwe gekocht. Nog nooit zo’n mooie gehad!
Deze!! omg zoooooo lekker
Waar vind ik dit
Toen deze nieuw was bij Ikea (en ik nog een mini kaasvlinder was) wilde ik deze zooooo graag hebben. Maar ik kreeg m niet van m’n ouders want ik had nog een prima kledingkast en volgens mij was hij ook best duur. Ik vond m zo fancy met die losse deurtjes bij elk vak.
Zoveel nostalgie! Wil m nu ik m zo zie eigenlijk nog steeds
Ik heb hem ook gehad maar was te groot om mee te verhuizen toen ik ging verhuizen en was er zo blij mee! Enorm groot en mooi die deuren zonder handgrepen, ik wil hem nog steeds terug
Nice!! Ik heb die ook, echt top! Al mijn kleding past erin en de lades gaan soepel👍
Ik wilde precies deze posten! Smaakt echt naar pindakaas!
Hij is wel eens bij bier online shops, maar ik heb even gekeken en zie m nu nergens op voorraad. Komt wel nog, als ik m zie laat ik het je weten.
Blegh… bin het gebrek aan uitzicht op corona versoepelingen heb ik nu een startersabonnement voor buitenlesjes gekocht.
Alleen/ thuis sporten doe ik niet aan.
Die after eight bier Ben ik al lang naar op zoek maar kon ik niet vinden mijn stad heeft ook geen goede speciaalbier winkel waar ik kan kijken.
Sours is m’n tweede favoriet soort bier! Je haat evolutionaire psychologie, en houdt ook van dit soort bier, ik resonate zo met jou
@kauai yes dankjewel!
Je was op zoek naar pindakaasbier toch? Ik had deze laatst:
Was ook zoo lekker
Dus je mag soms de telefoon van je vriend lenen?
Naaldmagneet met veel te dure verzending. Via SewBotanicalUK
Bleachkit 11.89 en Turquoise Directions 4.39 via hairandbeautyonline
Moet me inhouden niet gelijk hier ook te bestellen haha, maar kan echt niet na twee dozen bier deze maand. Ik onthoud 'm sowieso voor de volgende keer (want die komt er )