Die eerste is zo goed!
Jaaa, ik heb daar zulke goede verhalen over gehoord! Het schijnt echt een heel opbeurend boek te zijn, daar heb ik wel even behoefte aan, haha.
Naar aanleiding van iemand die hem hier plaatste
En toen ook maar een gesigneerde versie van het nieuwste boek van Thomas Olde Heuvelt via een lokale boekhandel
waar is deze van?
Cerulean is zo
Oehh turquoise, post je een foto? Ik ben mijn roze wel zat inmiddels, zat naar alpine green te kijken (toevallig )
Yes! Ik wil kijken of ik turquoise eerst kan doen en als die begint uit te groeien dan de paars er onder doen. Aangezien m’n haar half blauw/groen nu nog steeds is als uitwerking van het paars. Dan valt het miss wat minder op.
Huh heeft die cerise op jouw haar blauw achtergelaten? Of heb je het nog met iets anders geverfd?
Nee alleen met directions en de kleur plum! Geen enkel andere kleur. Ik heb je ff pb gedaan met een pic. Liet cerise bij jou niks achter?
Heel leuk, zomers!
Ah leuk, de barre lesjes daar zijn een aanrader!
Echt? Ik vind het een heerlijk stofje. Wat kan dat per persoon verschillen
Heel cool! Die kersen lijken ook net echt, zo glanzend.
@zwaardvis ik ben gezwicht maar dan voor de roze variant. Kon het konijntje niet langer weerstaan. Dan maar vaker handwassen.
Uuuuuhhhuuuu ik wil ook!
Leukkk wij zijn helemaal klaar voor pasen
Waar is dat shirt van? Zo cute
Ik vind ze echt geweldig, waar zijn ze van? Ik ben bang dat je van Alie zegt maar tegen beter weten in toch even zeker weten.