Ja alie sgat hahah.
Ganni veel te duur voor wat het is maar ja dit konijn lijkt sprekend op eentje die ik had.
Ja ook op mijn konijn van vroeger.
Ik zag op tiktok dat iemand een beamer gebruikte en dan van die youtube video’s afspeelde van een raam en dat het bijv regende. Zo dus:
En ik vond dat zo’n briljant idee dat ik letterlijk gelijk een beamer heb gekocht voor de lege muur in mijn slaapkamer. Hij komt morgen al en in heb al een playlists klaar met filmpjes van regen, sneeuw, het noorderlicht, een aquarium, new york etc. Echt zin in, gezellig in bed met een boek. En ik kan dan ook in bed Netflixen, top.
En deze:
Geniaal idee van de beamer, hoop dat het lukt!
Goede aankoop, ik hou van onze beamer! Met de kerst heb ik elke keer een kerstachtergrond erop gezet op Youtube. Heerlijk dat geluid op de achtergrond van knetterend haardvuur🤩
Nieuwe bank, finally! Van BePureHome.
Vaas op links, van Blomus (via FonQ)
(Rule of Wolves is een pre-order, maar hij komt bijna uit )
Laatst een Nebula mini beamer geleend en die was echt goed! Heel leuk voor een filmavondje
Ik ook!
Waar gekocht?
Moest even opzoeken wat dit is, maar leuk wow
Denk niet dat er veel bloemen in kunnen of valt het mee?
Ah helaas, intussen uitverkocht.
M’n favorieten:
Natural moisturizing
Niacinamide
Squalane gezichtsreiniger
En voor het eerst deze gekocht, hoop dat het m’n glimhoofd wat minder maakt:
High-adherence silicone
Deze werke voor mij echt 10x beter in combinatie met azalaic acid eronder. Maar daar moet je huid wel tegen kunnen want de azalaic acid is best heftig geloof ik?
Bedankt voor de tip! Ik ga eerst eens kijken of het bevalt en anders houd ik jouw tip in gedachte
Wij hebben uiteindelijk op alie besteld. Was niet mega goedkoop maar we hebben eerdere goede ervaringen met andere nep Lego. (Dochter haar hele Harry Potter verzameling)
Ik wilde dit ook graag voor mijn verjaardag maar mijn biechtte op dat het echt overal is uitverkocht.