Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik vind dit eigenlijk drie totaal verschillende stijlen :joy: mijn aanlopen:

18 likes

Maar het zijn alle 3 leuke jurkjes :smiley:
Dit zou echt zo’n Buzzfeed-quiz kunnen zijn:

“Welk jurkje moet jij deze lente in je kast hebben hangen?”

“Het liefst zou je in dit zwarte jurkje alle uitgaansgelegenheden onveilig willen maken…”
“Een romantische picknick vraagt om een jurkje van soepele stof…”
“Als sexy single wil je natuurlijk de bloemetjes buiten zetten en ga je voor dit model jurkje…”

34 likes

Hahaha precies dit, “de verleidelijke”, “de romantische”, of de “de urban style” (Oke die laatste is slecht haha)

4 likes

Deze! En ja hij zoemt, maar als je eenmaal in je serie/film zit merk je dat echt niet meer. Althans, ik heb er geen last van! Wij hebben 'm op een plakje boven het bed staan en hij richt op een witte muur, via HDMI aan de laptop.

Nee hoor dat past precies in dat rijtje thuis. Nou Asos doe eens lief en geef ons kortingscodes of cadeaukaarten. :upside_down_face:

2 likes

Hoort dat zakje bij de schoen?

Wat fantastisch, waarvan?

Yes. Deze zijn van de shoeby

2 likes

maar een keer elektrisch weer proberen, kon vroeger echt niet tegen de trillingen.

4 likes

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

En dan de eetkamer stoelen x 4. Wilde eigenlijk gele, maar had rock-paper-scissors verloren dus helaas

24 likes

Wat heerlijk met dat zakje haha. Is de binnenzool uitneembaar?

Echt een topkast! Ik heb hem laatst via MP gekocht voor mijn zoontje. Die onderste laden zijn echt fantastisch voor speelgoed!

1 like

36?? Die zijn toch allemaal rond de 100? (Ik heb elders gereserveerd maar nog niet opgehaald haha) Rennen!
Heeft deze een 15 cm doorsnede, zou je het willen meten misschien? En hoe hoog is ie?

2 likes

Geen idee eigenlijk? Misschien zijn die net wat anders? Zie online ook wel versies met 3 rijen citroenen ipv 5. Ga hem als ik thuis ben even voor je meten.

Edit: zag net deze foto via Google. Ik heb dus de tweede van rechts. De anderen zijn inderdaad een stuk duurder

3 likes

Heb het voor de zekerheid nog even nagemeten. Deze is een stuk kleiner. Deze is 17 cm breed maar de opening is maar 9 cm. Lengte is 17 cm

Mega verlaat Valentijnscadeau voor mijzelf, haha.

36 likes

Lol, ik dacht even dat je je enkelband kwam showen

5 likes

Heb je een linkje voor die laatste? Mooie koopjes!

Dankje! Dit is m https://www.asos.com/urban-threads/urban-threads-oversized-midi-celestial-sun-print-tshirt-dress-in-black/prd/22099485?

1 like

Gracias!
Maar dat die van jou 9 cm is, lijkt me sterk? (De D staat voor diameter neem ik aan, aangezien die pot links ervan - die ik wil - precies overeen komt qua afmetingen HxD). Jouw pot lijkt in de buurt te komen van aantal cm pot links ervan.
Echt betere prijzen. Blij dat ik ‘‘mijne’’ nog niet heb gekocht, die is ergens anders namelijk 140 ekkies.

Joepieee eindelijk mn blundstones! Heb er lang over getwijfeld maar voor deze kleur gegaan. Lopen heerlijk.

25 likes