Mijn slaapkamer is niet heel groot dus ik dacht dat het perfect zou zijn op de muur tegenover mijn bed die nog leeg is. Maar de projectie is toch nog veel te groot, het lijkt daardoor niet echt op een raam want het is zo breed als de hele muur. Het werkt eigenlijk alleen in de breedte van de kamer maar daar heb ik al iets op de muur hangen. En dan zou ik de beamer op een soort tafeltje moeten zetten maar dat is echt onhandig, en ik weet nu al dat ik hem dan nooit ga gebruiken.
Ik vond ook dat het best veel lawaai maakte, valt vast niet op als je een film kijkt maar wel met een rustig filmpje. Connectie met telefoon gaat niet heel soepel. Oja en je kan geen Netflix afspelen vanaf je telefoon ivm licenties ofzo. Kan alleen met hdmi kabel en je laptop. Maar als je de beamer op een plankje aan de muur hebt is dat mega onhandig en dan zit je met al die kabels. Ik vond het beeld ook niet top, je kan het wel scherp stellen maar het is niet vergelijkbaar met een tv, wist ik wel natuurlijk, maar viel toch tegen.