Lol, ik dacht even dat je je enkelband kwam showen
Heb je een linkje voor die laatste? Mooie koopjes!
Dankje! Dit is m https://www.asos.com/urban-threads/urban-threads-oversized-midi-celestial-sun-print-tshirt-dress-in-black/prd/22099485?
Gracias!
Maar dat die van jou 9 cm is, lijkt me sterk? (De D staat voor diameter neem ik aan, aangezien die pot links ervan - die ik wil - precies overeen komt qua afmetingen HxD). Jouw pot lijkt in de buurt te komen van aantal cm pot links ervan.
Echt betere prijzen. Blij dat ik ‘‘mijne’’ nog niet heb gekocht, die is ergens anders namelijk 140 ekkies.
Joepieee eindelijk mn blundstones! Heb er lang over getwijfeld maar voor deze kleur gegaan. Lopen heerlijk.
Wow 140 euro. Wat een verschil. Inderdaad, volgens mij kloppen de maten van de pot links naast de mijne niet. Die 9 cm is wel de maat van de opening.
Nope. Zool zit vast.
Ja ik heb inderdaad steunzolen! Haha ik durf dat nooit zo goed, bang dat ik dingen permanent kapot maak is het nog nooit fout gegaan?
Wauw, wist ook niet dat er een goedkopere variant was. Ik heb die van € 87,-. Maar alsnog heel blij mee!
Ik heb hem ook binnen! Gaat alleen terug, de broek zit mij wat te krap… wilde graag een beetje een lossere broek om lekker in te chillen
Ahhhh zo leuk, ik had dezelfde als jij na heel lang online loeren eindelijk besteld maar ze zaten bij mij echt niet goed, en had twee maten besteld dus had dat echt niet verwacht! baal weer als ik er aan denk haha
Ik ben altijd bang dat als ik de binnenzool eruit sloop en mn steunzolen erin stop, dat ze dan uiteindelijk toch niet lekker zitten en dat ik ze dan niet meer terug kan sturen
Ahh jammer zeg! Ik had wel via de site gechat met iemand en die kon me goed vertellen welk model ik nodig had. Classic of original versie. Ivm bredere voeten/of hoge wreef. Kreeg er ook zooltjes bij en die heb ik wel nodig want anders waren ze te groot. Maar had geen maat kleiner moeten nemen voor mn tenen bv. Een halve maat is daar ook niet langer in de lengte maar breder! Mss handig om te weten ;). T was ook een gokje, anders was het een winkel zoeken die ze verkoopt, afspraak maken en passen…
Oh fijn dat je zo tot een goede maat bent gekomen!! Ik wilde ook graag passen in een winkel maar omdat dat zo uitzichtloos maar gewoon twee maten besteld. De een was echt veel te klein en de ander voelde als een ruime regenlaars. Ik had het besteld via zalando en daar waren geen halve maten, misschien dat dat voor de breedte dan wel fijn was geweest ja! Maar nu ben ik gewoon teleurgesteld en vind online shoppen ook maar stom! Maar ben jaloers dat jij wel bent geslaagd!!!
Deze jurk van Vanilia, via de bijenkorf. Zit als een pyjama en flatteert mijn dikker geworden lijf mooi. Topding!
Huh komt er nou been onder het rokje uit? Zit er een split in? Photoshop fail?
Haha ik denk dat het rokje door de pose wat geplooid zit, maar ziet er idd wel gek uit zo
Deze heb ik ook en het is echt mijn lievelings! Inderdaad zooo comfortabel en flatterend!
Dit shirt, pasvorm ziet er zo goed uit: