Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

DAT DUS :heart_eyes:

Wat fantastisch, dan kan ie toch een beetje naar het stadion :heart:

2 likes

image

Vloerkleed van Elle Decor, net misgelopen op Westwing dus voor de volle mep gekocht via bol gvd. En ik moest eigenlijk een bureau kopen oeps.

36 likes

Haha dit vind ik súper leuk!! Top vriendin ben je.

3 likes

Elke keer als er een paspop in de buurt op Marktplaats stond was iemand mij voor. Maar vanavond was ik de eerste! Zo blij mee :heart_eyes:

afbeelding

36 likes

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding
Van de Zara home
afbeelding
Allerlekkerste wasmiddel
afbeelding
Deze wordt vrijdag bij mijn ouders bezorgd voor Pasen

28 likes

Heb je een link? Kan hem niet vinden en ik raakte enthousiast door ‘flatteert mijn dikker geworden lijf mooi’

1 like

Is die riem van jou? Die is erg leuk!

1 like

image image
A-dam

29 likes

Dank je! Die is van mij ja☺️ Ik maak ze zelf.

10 likes

143873709380360127

41zzYoZmJLL.AC

12 likes

@Nimy haha wil ik ook weten!

1 like

Ja :see_no_evil: haha, ik twijfel om ze hier in het verkoop topic te zetten. Ik heb meerdere soorten maar heel goedkoop zijn ze niet (tussen de €20 en €35) (1 riempje kost mij ongeveer 3 uur en de materialen zijn niet goedkoop)

7 likes

9c2d71d397bbfc377d086682f2c07275 Schermafbeelding 2021-03-27 om 09.23.40

21 likes

Ja dit is hem! https://www.debijenkorf.nl/vanilia-mini-jurk-met-strikceintuur-en-grafische-print-5464014197-546401419900000

Maar zo te zien uitverkocht bij de bijenkorf helaas

3 likes

Waar heb je die pet gekocht?

Op een outlet site, otrium. Is van Scotch & Soda! Daar in de sale + nog 20 korting.

2 likes

afbeelding afbeelding afbeelding

58 likes

Ohhh die bril is zo geweldig!! Echt m’n droom om er nog een keer een op de kop te tikken. Waar heb jij hem gekocht?

3 likes

Ik heb de mijne ooit bij Hudsons Bay gekocht voor 80 euro. Daar zat een Solaris brillenzaak.
Mocht je ooit nog naar Amerika gaan, bij Century 21 verkopen ze ze ook echt voor weinig geld.

3 likes