Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Vastbesloten om sterk deze corona periode uit komen :facepunch:

7 likes

Dit keer met onderbroek?

1 like

8 likes

Ik was vandaag aan het sporten in de boxershort van m’n vriend want mijn sportbroekjes zitten in de was. Telt dat ook? :rofl:

1 like

Waarvan is die broek? Might need it :heart_eyes:

Vero Moda! Met glitters🥰

Ik had de glitters gespot :smirk: En ik ga nu linea recta naar die site

Edit: besteld! Vond het wel lastig inschatten met de lengtematen, bij strakke broeken rimpelt het wat bij je onderbenen als ie te lang is, maar hangt ie niet op de grond. Bij wijde broeken wil je niet dat ie op de grond hangt, maar hoogwater staat ook weer super lelijk.

1 like

@JeMoeder ja vroeg het me af omdat veel wel synthetisch is of het dan houdt maar dan weet ik het. En ga ik investeren in betere basics.
@Molotov @Shadina

1 like

omg ik moet deze hebben!

1 like

Ivm verhuizing ongeveer al mijn meubels verkocht, dus vanwege dat en een dosis zelfmedelijden de volgende idiote aankopen gedaan :+1:t3:

image

iPad Pro + Apple Pencil

image

Bookcase erbij

image

En een screenprotector die het moet laten lijken alsof je op echt papier tekent/schrijft

38 likes

Meteen besteld toen ik ze hier zag!

25 likes

Oh, misschien ook wat voor mij.
Benieuwd wat je er van vindt.
Ik heb het opgeslagen om later te bekijken of het wat voor mij is.

Allebei cadeaus

5 likes

Oh die zijn mooi :star_struck: Waar heb je ze besteld?

1 like

Ik voel een nieuwe forumtrend opkomen.

2 likes

Ze staan bij Zalando in de app in ieder geval!

1 like

Bij sneakerdistrict. Omdat ik zag dat @crazyvibes ze daar ook besteld had haha. Niet eens aan gedacht om te kijken of ze ze ook ergens anders hebben.

2 likes

Dacht heel even dat hier enthousiast allemaal Nikkie Plessen sneakers werden gekocht. Vond het al zo raar

5 likes

Ik heb deze sloffen ook (in het grijs) maar vind ze echt te duur voor hoe snel ze slijten… zou ze niet opnieuw kopen :speak_no_evil: loop er alleen maar binnen op, glas laminaat en vloerbedekking dus niet eens een ruwe vloer en er zitten al kale plekken op de zool

Ik zit hier dus ook over te twijfelen sinds ik ze bij jou zag :joy: (the saga continues)
Hoe vind jij de wreef? Hoog of laag? Ik heb steunzolen en ik zie dat het voetbed er niet uit kan. Vraag me af of ik genoeg ruimte heb dan…