Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

X 3

23 likes

Ik vind deze ook heel fijn! Ik heb de normale varianten maar ze sluiten gewoon heel goed aan.

1 like

Ik heb er ook een paar van America today en ze zijn echt de fijnste die ik heb. Ze kruipen ook nooit op in mijn ogen, wat belangrijk is. Door de mondkapjes plicht word ik opeens geconfronteerd met mijn profielloze neus :sob:

3 likes

Attitude Holland! Via bol besteld, zijn ze wel duurder maar ik had nog cadeaubonnen

1 like

Wat aankopen uit de sale: een broek en twee truien.

De rok en coltop als outfit, broek en trui.

11 likes

Dr Martens, overgenomen van iemand van het forum. Ik doe ze nooit meer uit.

50 likes

Oehhh deze vind ik heel cool!

Bovenop de 50% korting, nog eens 15% extra korting :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Mooi zeg! Waar zijn ze van?

Weet jij (of iemand) of die lurex wel katoen of een andere gladde stof aan de binnenkant hebben? Dat lurex op je gezicht lijkt me niet zo fijn namelijk haha.

20 likes

Het is deze van Roen:
https://www.cultbeauty.com/nl/en/roen-1111-palette.html

1 like

Heel veel plezier ermee :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Een wijnproeverij voor met oud en nieuw.

Zin innnn

40 likes

Dankje! Ik heb ze gekocht bij van den Assem!

Zo leuk!

1 like

Voor mijn moeder heb ik haar favoriete showergels besteld. Ik vind het zelf een stom cadeau maar zij vind het geweldig en ze koopt het niet voor zichzelf omdat ze het te duur vind. Dus daar lekker wat van besteld bij Douglas en voor mezelf een essie lakje er bij

Was nu met korting iets van 7€ is de kleur teeny bikini

21 likes

Haha ik vond het al gewaagd! Super mooi jurkje hoor maar ik slaap in zo’n ding. Wat heb je nu besteld?

Oehhh die met glitter zijn echt leuk, ik heb ze ook besteld!

1 like

Haha ik denk dat ik hem eerst wel aan doe, moet alleen nog even tepeltape (lekker woord) fixen. Als we daarna een rondje gaan lopen om naar wat vrienden te zwaaien en nieuw jaar te wensen dan doe ik denk ik deze aan, even iets meer stof haha:

4 likes