Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik doe dit ook zelf en maak het vast met zo’n tacker (nietpistool)

5 likes

Een nietpistool lijkt me veel chiller werken dan een lijmpistool.

Overigens @Clancy ik dacht toch echt eerst dat het touw ergens anders voor was. :smirk:

7 likes

Ik las dat lijm geen goed idee is omdat katten eraan zouden kunnen likken (de mijne doet dat wel eens haha), geen idee of dat echt een risico vormt.
Ik heb al een aantal maanden sisal liggen en wil het met een tacker gaan doen maar die moet ik lenen van vrienden en corona.

1 like

z’n nietpistool ding als gereedschap zijnde hebben we ok. heb alleen manieren gelezen nog met lijm pijstool, maar dit lijkt me ook makkelijker.

@Twijfelaar ik wil je wel vastbinden hoor, heb op zolder nu genoeg plek :kissing_heart:

3 likes

^ Me

4 likes

4 likes

Deze New Balance voor maar 85 ipv 200 euro via Zalando Lounge gekocht. Bedoeling was één paar, maar door de stress allebei gekocht. Welke zouden jullie houden?

  • Grijs
  • Blauw

0 stemmers

13 likes

Hopelijk dat alles goed zit.

14 likes

Die rechter is een van mn favos!

1 like

Ik ga nog eens failliet aan het kopen van spelletjes

28 likes

Heb nog nooit zoveel geld aan een fles champagne uitgegeven, maar deze oud & nieuw wordt zo treurig dat ik dan wel m’n verdriet wil wegdrinken met iets fatsoenlijks :crazy_face: (dramatique much)

afbeelding

53 likes

Maakt het voor de smaak uit hoeveel het kost? (oprechte vraag)
Ik moet nog ergens kinderchampagne scoren, normaal hebben we die van de Hema, maar is lastig dit jaar nu die dicht is. :smile:

1 like

Ik heb ze vorige week daarom online bestelt, oud en nieuw zonder Jip en Janneke champagne kan niet :joy:

1 like

O, misschien kan ik het wel op de site bestellen, effe kijken!
Edit; dat kan, yay.

elke keer als ik dat ‘chickslovefood’ voorbij zie komen maak ik er toch automatisch chicks love dicks van.

12 likes

Mwah, op zich betekent duur niet automatisch lekker(der), zoals bij bijna alles. maar ik vind Moët (of eigenlijk vooral Pommery) wel lekkerder dan ander champagnes uit de supermarkt (tenzij iemand nog een goeie tip heeft voor een goeie droge supermarkt champagne! Ik ben nog geen echt lekkere tegen gekomen in ieder geval).

@Stofdoek geniet er van! Kennissen van mij die in de entertainment werken en dus amper inkomen hebben, zijn dit jaar rechtstreeks naar een leverancier in Frankrijk gereden om groot champagne in te kopen en die weer door te verkopen. Dus ik heb daar samen met m’n zus besteld. Ben heel benieuwd of hij lekker is, maar de omschrijving en Vivino reviews zagen er goed uit.

8 likes

Zoals @360 al zegt, duur is niet altijd beter, maar van Moët weet ik dat het het geld waard is. Je hebt ook prima prosecco (Italiaans) en cava (Spaans), maar champagne is ook vaak duurder omdat het een PDO (beschermde oorsprong) product is. Het moet uit de champagne streek komen en de prijs wordt daardoor ook wel uitgebuit.

@360 cool van die vrienden van jou! Innovatief, ze moeten toch wat in deze tijd!

2 likes

Ah. Bedankt voor de uitleg.
Geniet ervan! :smile:

1 like



31 likes