Ennnn geïnspireerd door de eerdere berichten:
Waar komt die wijde zwarte broek vandaan? Hij ziet er uit als mijn favoriete broek en ik weet niet hoe lang die nog mee gaat
Bedoel je die met de bruine trui erop? Die broek is van Closed maar ik zie hem niet meer op de website.
Die bedoelde ik inderdaad, dankjewel. Met het merk kan ik al wat. Dan maar random kijken of het ooit weer online komt.
Haha precies.
Godzijdank ben ik er nu iets beter in
Gebruik je dat met een apparaat of lukt het helemaal met de hand om zulke vaasjes te kleien?
Ik maak ze met de hand! Was begonnen met allemaal dames figuurtjes en toen wilde collega’s ze kopen dus nu maak ik ook vaasjes enzo, beetje afwisseling.
bh achtig topje bij zalando. hoop dat het lekker zit. wil het liefst even langs de hema want kan me herrinneren dat zij altijd zulke topjes hadden en dan kan ik er even aan voelen enzo maarja
Ik ruik het ook gewoon meteen weer
Droogt de klei mooi op? Ik heb er laatst van de action geprobeerd maar daar kwamen allemaal breuken in bij het drogen (mocht er voor die prijs ook niks van verwachten, of misschien deed ik zelf wel iets fout )
Ja! Vind ik wel, ik gebruik ondertussen water, ik werk ze ook tijdens t drogen nog wat bij, schuur ze daarna en dan neem ik ze nog af met een doekje. Tot nu toe is bij mij alles mooi gebleven. Heb die van de action ook geprobeerd en die vond ik ook niet zo fijn, ving ook super veel stof voor mn gevoel.
Heb nu al best wat dingen verkocht en alleen positieve reacties dus toppie
Heb je een insta of andere pagina waar je op verkoopt? Ben benieuwd naar wat je allemaal maakt.
Ja ik dacht vandaag ook al goh wat een lekker sandalenweer
Deze poster van Philippe Vandenberg, vond 'm zo prachtig, nu alleen nog een lijst om 'm in te doen.
Lief! Ja ik heb sinds 1,5 week een insta, ik weet niet of ik dat hier neer mag zetten eigenlijk?
Het is @ July and Mae
Maar dan aan elkaar.
Heb nog amper volgens maar al best wat verkocht.
Wauw Superleuk en knap gemaakt!! Heb echt sinds de middelbare school geen klei meer aangeraakt terwijl ik dat zo leuk vond, dus je hebt me geïnspireerd om zelf ook wat klei te bestellen. Gebruik je ook verf ofzo om het te beschilderen?