Dankje
Haha ik had precies hetzelfde, ik zit al een tijd thuis door omstandigheden en ik zag een tijd terug klei bij sostrene grene, en zo begon het.
Ik heb zelf nog niet echt geverfd. Volgens mij kan dat met acryl verf. Probeer nu soms wel van die gouden flakes erin te verwerken.
En wil binnenkort ook proberen er met een kwast zwart of wit er op te ‘spetteren’ zeg maar haha.
Wow, wat een mooie dingen maak jij! Ik ben je gaan volgen
Mooi! Had nog niet eerder van hem gehoord maar was vorige week in Bozar waar ook een tentoonstelling van hem liep en het zag er interessant uit dus ik denk dat ik me er maar eens in moet verdiepen
Nee eigenlijk niet, ik heb wel op Pinterest mooie foto’s opgezocht van onder andere vaasjes enzo.
Sinds deze week kijk ik wel video’s van ene Tina le? Die vind ik wel leuk om te kijken. Maar er zijn vast meer air dry clay tutorials te vinden!
Loavies
Marktplaats, heb nu al een mega blaar na er een halfuur op te hebben gelopen. Wordt nog wat.
Klopt! Ik meng eerst verschillende tinten en dan werk ik ze door elkaar heen en maak de vorm die ik wil. Na het uitdrogen schuur ik ze en neem ik ze af.
Als je goed dekkende acryl verf hebt zou je ook een drupje door witte klei kunnen doen voor een andere kleur denk ik.
Wat maak je super leuke dingen!
Wat misschien een tip is: met een gouden Posca stift een randje goud maken op het randje van een bakje of vaas. Of niet hoor maar dat is een snelle manier om het te decoreren.
Nieuwe volger erbij!
Ahhh dat ken ik nog niet. Thanku! Die gouden flakes zijn ook leuk. Tot er overal goud aan geplakt zit haha.
En super lief dat ik er zoveel volgers bij heb!
Heel dankbaar voor!
Wat leuk! Waar heb je dit besteld?
Damn deze is mooi!
Nog geen tien minuten appen met @Spaarlamp maakt me ook weer 50 euro armer. Echt weer zin om dipbrow te gebruiken wel!
Bij Walsjerot. Een wijnbar in Rotterdam!
Mooooi