Van Fitmetlotte
Lekker warm blijven door de Decathlonđ
Sport echt veel meer buiten dit jaar maar had daar nog eigenlijk nog niets nieuws voor gekocht dus moest heel vaak wassen. Hoop dat het past!
Ik heb altijd zoân ruzie met die maten van decathlon. Warme broeken besteld twee maten (een maat groter en twee maten groter dan mijn eigen maat.) Krijg de grootste echt niet dicht!
Terwijl ik die maat ook in een zomerbroek heb en die is wat te groot!
Hahaha ik heb dezelfde planner en een nieuwe outfit gekocht! Succes
Hee die cuticle away heb ik ook. Werkt wel goed maar ben er veelal te lui voor.
Als je de maximale potentie wil zien moet je het smeren op iemand die er nooit eerder wat aan deed zoals je vriend. echt leuk
had zijn handen vanochtend al eens goed bekeken. Maar hij stond er niet voor open helaas
Broer/zus/moeder/eigen tenen?
En bij jezelf zal het ook wel wat doen hoor!
Oehhhh leuke schoenen heeft dat merk! En imitatieleer, én betaalbaar
Ja hoofdproject worden inderdaad mijn tenen. Kwam gisteren op zoân insta met allemaal van die perfect gemanicuurde tenen dus heb er helemaal zin in
Oke succes!! Ik spreek je wel in het nageltopic. Ik ben er helaas niet flexibel genoeg voor en krijg ze toch nooit zoals op insta dus heb het maar opgegeven
Kijk je toevallig bij sunny nails? Gewoon nul velletjes en zulke gladde nageloppervlakken
Ik ben fan van Anastasiya Ova! Dat is echt helemaal mijn smaak qua nagels en kleuren enz. En dan irriteer ik me altijd weer als het niet hetzelfde uitziet
Wilde deze kopen van mân cadeaubonnen die ik voor kerst had gehad, maar blijkbaar kan je bij Douglas niet met een VVV kaart betalen en ik dacht van wel.
Baalde heel erg en nu heeft mân vriend hem voor me besteldâ€
Wow kom je voor mijn naam als fasjun designer van de wereld
Ja ik aas er ook al een poosje op en heb nu maar de Engelse variant besteld, ben bang dat de Nederlandse inmiddels out of print is en dat straks de Engelse ook echt overal niet meer te verkrijgen is. Aantal sites gaven namelijk aan dat ze dachten niet meer aan nieuwe voorraad te komen of dat er ĂŒberhaupt geen nieuws over was.
Geen idee wat de prijs âorigineelâ was, ik heb âŹ39,75 betaald. Hopelijk gauw binnen! Via Spellenvariant, maar zie dat ie daar nu ook niet meer op voorraad is.
Soieso. Ik bedoel jij bent nu toch dood dus dan neem ik het stokje over.
*zonnebril
Jij gaat echt over lijken