Het staartje
aan z’n mooie sleutel hanger
Wooow ben benieuwd naar je toekomstige creaties!
Ik moet eerst weer ff mn naaimachine aan de praat krijgen haha. Maar ik heb al een aantal ideën
dit is echt een grappig spel maar wel ingewikkeld
Ik zat al een tijdje te twijfelen want het is niet zo dat ik nieuwe kleding ergens naartoe aan kan. Maar why not.
Heel cute!
Heb je misschien ook een linkje naar die rooie blouse? Ik kan m steeds niet vinden
Het is een jurkje! Mini-jurkje, hopelijk niet te kort voor mij zoals bijna alles van Zara mehhh
Aahahha en ik maar zoeken op blouse
Na heel lang twijfelen, toch maar eens een knoop doorgehakt. Met hulp van @Leilouka @Eddie en @Rozecoupeschaar
Zo fijn dit forum!
Met gelijk maar een extra bandje
Mooi bandje die tweede, welk model is het?
Dankjewel! De Inspire 2. De simpelste, maar precies wat ik zoek.
Mijn telefoon telt mijn stappen niet goed en dat werkt zoooo demotiverend haha
Same! Ik heb nu de flex 2, maar wil misschien toch een andere (als ik een nieuwe telefoon heb die sowieso beter synct met fitbit), maar niet gelijk een mega horloge. Dus ga deze even onthouden
Voor mijn vriend, die zit de hele tijd te hinten dat hij iets wilt van supernaturel en hij is volgende week jarig. Normaal doen we niks aan cadeaus. Denk dat hij het wel leuk vind.
En voor mezelf een pusheen shirt besteld, op de gok. Als het niet past dan past het over een paar maanden misschien wel.
Weet niet in welk topic ik dit kan vragen, maar heeft iemand ooit eens besteld van wardow? Of kennen jullie misschien andere websites voor tassen?
Deze vraag had misschien beter gepast in het "Help… ik zoek’ of modetopic.
Het ligt een beetje over welk prijsniveau we praten en wat voor soort tas je zoekt.
Midprice leren tassen koop ik meestal in de sale op de Bijenkorf, Zalando en Zalando Lounge.
Mijn designertassen komen echt overal vandaan. Ik vind 24s.com en monnierfreres.com (twee Franse websites) vaak wel fijn en soms bestel ik dingen op de site van een merk zelf.