Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Volgens mij kun je bij sommige gemeenten ook zo’n grijper aanvragen. Om deze hype even te stimuleren :partying_face:

1 like

Ik zou dit alleen al kopen om de afstandbediening te pakken van de tafel.

29 likes

Bij veel gemeentes kun je dit lenen. Dan leveren ze spullen thuis af zelfs volgens mij. Je krijgt dan knijpers en afvalzakken. Misschien nog makkelijker :slight_smile:

2 likes

Die is zo mooi. Als mijn rode ooit kapot gaat koop ik deze. Veel plezier ermee!

1 like

Bestelling geplaatst bij Mango:

18 likes

Haha lekker een besteltopic openen.

1 like

Vriend zegt net dat hij deze besteld heeft, ik geloof hem alleen (nog) niet… hij lachte me eerst namelijk kei hard uit toen ik het liet zien.

Wordt vervolgd.

Waar heb je hem besteld? Bij bol issie uitverkocht

Ik ga ze terugsturen. Vind ze een beetje saai? Ik ga doorsparen voor deze:

Ook handiger dat je die band boven op de voet nog wat strakker kan doen, want bij die andere was het daar te wijd.

5 likes

Huh? Deze heb ik besteld, en lijkt ook nog op voorraad.

4 likes


Megacheape Puma sneakers uit de sale (€40,-)


Lange oversized jacka

14 likes

Spel gebaseerd op een fantasyboekenserie van Brandon Sanderson (dikke aanrader trouwens). Benieuwd of het spel wat is.

9 likes

Ik heb deze large Trio nu al zo’n drie weken (verjaardagscadeau van vriend+kerstcadeau+ zelf bijbetaald). Niet echt een laatste aankoop, maar wilde deze alsnog posten want kan hem nergens showen en zit echt te genieten als ik er iedere keer naar kijk.

86 likes

@Clancy denk je dat de structuurjunkie dagboek vergelijkbaar is met de vertellis dagboek?
Scheelt wel in prijs namelijk

Geen ervaring mee! Dit is de eerste keer dat ik zoiets aanschaf. Heb het ook nog niet binnen (logisch gezien oud en nieuw)

Edit: als ik de foto’s zie op bol, ja soort gelijke vragen.

afbeelding

afbeelding

18 likes

Oh leuk!! Ben benieuwd, wil je een review geven?

Tnx. Lijkt er nl wel erg op!
Wil zo na mijn revalidatie meer mindfulness doen en dit past er wel bij

Ja doe ik!

1 like

Nieuwe blouse via vinted!

27 likes