Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Thanks! Ga een kijkje nemen.
Ik zag trouwens na het plaatsen ineens het modetopic sorry🙃

:rofl: Het eerste wat ik dacht toen ik die auto erop zag was: ‘Hee, dat is toch Deans auto?’
Overigens kijk ik niet eens SPN, maar vrienden van me wel, haha.

2 likes

jaa dat is baby <3 iemand hier in de buurt heeft ook een impala. dus iedere keer als we er langs lopen; DEAN, SAM?? waar zijn jullie!?

We zijn nu in seizoen 9 :nerd_face:

2 likes

Even een waarschuwing, ik heb een fitbit charge 2 en de skere versie van dat metalen bandje gekocht (niet officiële) en hij is heel mooi maar ik kan hem in de winter niet dragen omdat hij bij elke trui blijft haken. ‘S zomers had ik er wel veel plezier van.

Mss is het niet bij deze, maar even waarschuwen voor je favo trui kapot gaat.

2 likes

Deze besteld uit de Zara sale. Als ie past ben ik eindelijk van mijn cadeaubon af!!!

12 likes

Dit heb ik ook bij die milano bandjes van ali. Na een dag zit er een halve mouw aan mn fitbit bandje. Soms doe ik wel eens een rubberbandje om mn fitbit als ik een pluistrui aan heb, maar ook niet altijd zin in

Thanks voor deze disclaimer! Heb zelf de inspire HR maar wilde een ander bandje, zit dus vet veel prijsverschil in. Ik ga nu dus kijken voor een officieel bandje :+1:t4:

1 like

afbeelding

Lamp voor als nagelstyliste ga spelen

13 likes

Ik had er bij de originele metalen bandjes ook last van.

afbeelding

En een nieuw kleed zonder salsa vlekken

33 likes

Ik heb die jurk met rode bloemetjes net binnen, en hij is echt kort, vind ik! Ik ben maar 1,63 en als ik mijn armen omhoog doe zie je mijn billen al. Misschien is het eerder bedoeld als tuniekje met een broek eronder, maar ik hoopte dat het gewoon als jurk kon met laarzen. Hopelijk ben jij er wel blij mee, je andere aankopen zijn ook echt leuk zeg!

Ah jammer! Ik ben 1,76 dus dan wordt het echt een blousje bij mij haha. Thanks!

1 like

Hij is deze vandaag gaan ophalen! Wel in opdracht van mij. Ik had gezegd dat ik het raar vond dat ie dat niet meteen zei en toen zei hij ja zoek maar een nieuwe dan. Dus :+1:t3:

2 likes

Ohh bedankt voor de tip! Ik zag het ook in de beschrijving staan. Het is deze; https://www.bol.com/nl/p/yono-fitbit-inspire-bandje-hr-2-milanees-zilver-small/9200000110558087/?promo=basket_818_recentbekeken-MCM-slot_C99__2_&bltgh=kQBJHE-O2gN4jEGG6blJFg.1.2.ProductImage

Zou er op letten, bedankt in ieder geval! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Als iemand trouwens nog op zoek is naar een paar Veja sneakers. Heb deze trend nml van het forum haha.
Ik heb echt een gouden tip, ze zijn met meer dan 50% korting te koop bij een winkel in Venlo die ook online verkoopt. Kwam erop doordat iemand in het mode topic wit met roze Veja’s plaatste. Heb er nu €57 voor betaald :scream:
Weet niet of ik de link hier mag plaatsen, maar dm me als je de webshop wil weten

3 likes

Oeeh ja heel graag!

Kom maar door :heart_eyes:

Calico jack!

1 like

Iedereen heeft wat meer glitter nodig in zijn leven

En ik wil al een tijdje een vertellis dagboek. Maar volgens mij heeft Cinth een goedkopere kopie gemaakt. Scheelt weer pegels

9 likes

ik heb de structuurjunkie dagboek ook besteld via de boekhandel, zit nog even af te wachten wanneer hij komt <3 had vandaag zoiets van; goh die kon ik wel even gebruiken inpv het WJEKW topic :")