Hoe vallen ze qua maat? Weet je dat al? Of iemand anders?
Ik heb ze gewoon in mijn eigen maat (39)
Ja zag hem ook blij jou, nog even over nagedacht maar nu toch maar besteld. Bij onze lokale boekenwinkel. Hoop dat doener snel is!
Was vandaag zo’n gekke dag
11 januari start er een flow mindfulness online cursus. Denk dat ik die ook maar ga doen.
Oeh ja, ik ga je DM’en!
Dat is wel erg straf. Hoe komt dat ze zo onder de prijs kunnen?
Beetje schrik voor Dr. Martens-achtige toestanden zoals met black Friday 2019 bij sneakershop (?).
Ja geen idee ken de winkel ook niet, maar ziet er wel goed uit, is een klein winkeltje in Venlo zo te zien. Heb gisteren de wit met kaki besteld en heb vandaag een verzendbevestiging gekregen. Net nog de helemaal witte besteld haha
Waarom zou je geheimzinnig over de webshop doen of mis ik iets belangrijks
Is dat niet de link? Hierboven
Yes tegen alles, maar vooral die thermosfles
Och ik zie het hahaha
De Bijenkorf had vorig jaar ook gewoon paartjes voor de helft in de sale. Ik kijk er niet zo raar van op.
Ja haha volgens mij was de vraag, zal ik het opsturen in Pb als doorlinken niet mag?
Mag ik ook een linkje ?
Die thermosfles . Wil ‘m ook maar zou niet weten wanneer ik ‘m ga gebruiken omdat ik tegenwoordig bijna 24/7 binnen zit.
De lush lucky bag van 25 euro. Ik ben dol op snowfairy dus zit daarmee wel goed. Al moest ik wel lachen om de sample douchegel. Het masker is niet iets wat ik snel zou kopen (want 30 euro voor een pot). Dus daar ben ik wel benieuwd naar.
Die thermosfles
Waar heb je de thermos gekocht? Toevallig met korting?
Wtf teach me! Ik vind alleen maar troep op vinted
Thanks!!! Heb besteld net voor mij en m’n vriend samen. Ken de winkel zelf trouwens, niks geks hoor. @mikselke jij komt hier ook graag toch?