Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Okee gelukt

25 likes

Love it!! Moet alleen wel uit Frankrijk komen en wordt geleverd op een pakketpunt waarvan ik niet zeker ben of ie open is maar soit
Check zeker ff reclaimed vintage op vinted daar is deze ook van

1 like

Ja klopt!! Ze komen het ook bij je thuis afleveren waarschijnlijk, althans ze reden echt heel NL door voor de kerstdagen.

@Nani en principe niks kleins aan die winkel :grimacing: tegenwoordig. Hoe ben je er bij uit gekomen? Best wel popi, ook buiten Venlo inmiddels! Wordt gerund door een paar gasten van mijn leeftijd en ze openen binnenkort een nieuwe winkel, dus business gaat goed. Ook als je voor je vriend of jezelf van Stussy en crap houdt. Ze hebben veel heren/unisex kleding. Jongens: kom allemaal maar Calico Jack supporten aub :sunglasses:

5 likes

Oh tof! Zat het mode-topic door te scrollen en iemand plaatste daar een screenshot van de wit met roze Veja’s met de naam van deze webshop, zodoende :wink: Leuk en goed om te weten , thx!

1 like

Thx voor de tip!
Net een paar wit /beige besteld :grin:
Baal wel want heb vorige week een paar bij de Bijenkorf besteld die afgeprijsd nog 88 euro waren.
Zag ze nog wel op deze site ook staan maar uitverkocht al helaas
Toen dacht ik, dan maar een extra paar erbij; )

1 like

Hahaha lol, wil het forum niet teveel credits geven maar toen ik gisteren keek was nog geen enkele maat uitverkocht bij die ik heb gekocht, nu is er nog maar 1 maat beschikbaar :joy: influence muchhhh

2 likes

Nieuwe bandjes voor m’n Watch

8 likes

Dat masker is hemel op aarde en deze kan je 6 maand bewaren in de koelkast

1 like

Bedankt voor de tip @Nani

Heb vanmorgen deze sneakers besteld :slight_smile:

7 likes

zojuist mijn huispakjes collectie aangevuld in de sale. nu nog sloffen!

11 likes

Ring;

En de allerfijnste zilvershampoo;

23 likes

Ik wil ook graag het linkje :sparkling_heart:

Thanks @Nani, heb net deze snel kunnen bestellen! Die andere CWL waren al uitverkocht toen ik die wilde afrekenen.

9 likes

Ik heb deze besteld, hoop dat ze niet te mannelijk zijn, want daar twijfel ik een beetje over door de kleuren.

En deze, hoop dat ze passen. Zit normaal tussen 40 en 41 in, deze waren er alleen nog in 40. Las hier dat ze vaak toch groot vallen, dus ik heb goede hoop, haha.

10 likes

Die lamp!! Waar heb je die vandaan?

Wel excl lamp, maar exact die heb ik ook van de Ah

5 likes

Keek net de mukbang vlog van Mo en heeft ze deze ook aan vlg mij

wooo lekker warme pootjes

5 likes

Oe waarvan?

Ik zou hem terugsturen. Het zou zonde zijn als je hem nooit draagt omdat hij zo kriebelt.

1 like