Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

heel leuk, dankjewel!

1 like

Heb hem eindelijk besteld, al maanden aan het twijfelen maar feit is dat mijn fitbit en gewoon lelijk is, en diepe krassen heeft.

Hopelijk geeft het me ook weer wat hernieuwde sportmotivatie

17 likes

Oke ik heb dit nodig. Bedankt voor de tip haha. Ik heb er ook een gekocht :partying_face:

1 like

Omg een appa!!!
Die is echt mooi :heart_eyes:

1 like

Deze ringen met mijn initialen zodat ik kan matchen met harry styles…

24 likes

was errug nodig want m’n hele microfoon deed het niet meer en 25% van m’n scherm was een zwart gat

5 likes

Ook een Lush Lucky Bag! Ik heb die voor alleen douche van 25 euro

31 likes

https://nl.aliexpress.com/item/4001314928252.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.56e738baUPGUc8&algo_pvid=null&algo_expid=null&btsid=2100bdf016098654672534767ebf60&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

Dit is echt een reden waarom ik zelf niet meer op Etsy kijk, veel wat allemaal van Ali komt enz. Tip voor mensen die ook zo’n lamp willen maar dan van iets anders, ik zie ze altijd van allemaal series en films voorbij komen op Ali.

Ah, zul je net weer zien (ik kijk nooit op ali). Nou ja boeiend, zolang ik maar een Appa lamp in mijn leven krijg ben ik gelukkig. :heart:

Mocht iemand een paar Veja V10 binnen krijgen in maat 38 en die niet goed passen!? In dat geval heb ik veel interesse, ik ben nu veel te laat haha :laughing:

Ik wil ook een zwarte maar mijn omgeving probeert mij te peer pressuren om een kleur te kopen.

Vanwaar zijn deze?

Ali express

Naam van de webshop echt vreselijk maar kwam het tegen bij Willemijn (van Martine).
Benieuwd naar de kwaliteit!

8 likes

Als we ooit weer naar feestjes kunnen ben ik iig klaar om te shinen

16 likes

Van waar zijn de eerste twee? :blush:

Ja met de witte blouse inderdaad!

1 like

En @tijgerlelie jaaa! Ik heb een gouwe ouwe (letterlijk een gouden, tweedehands!) en die doet het nog supergoed. Weet niet hoe oud ie is, maar hij heeft nog het oude logo dus in ieder geval voor 2002.

2 likes

Very jaloers vind die zo cool, maar ook wel echt te duur voor filterkoffie in mijn hoofd

1 like

Mijn oma zou je man een high five geven want volgens mij is dit exact hetzelfde model koffiezetapparaat dat zij langer heeft dan ik in leven ben of zo. En nog dagelijks staat ie aan.

5 likes