Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Zo mee eens!! Tegenwoordig lijkt iedereen de meest fancy bonenmachines en weet ik veel wat te hebben maar mij maak je nog steeds het blijst met Douwe Egberts snelfiltermaling, lekker zwart zonder melk/suiker :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Honkemuller

1 like

Mijn beste aankoop/gekregen cadeau van vorig jaar. Ik heb er ook nog een bonenmaler bij gekocht en koop maandelijks bonen bij een koffiezaakje die hun eigen bonen branden. Dat maakt het wel extra lekker, al vind ik gewone snelfiltermaling van DE ook beter smaken in deze machine.

2 likes

Speedo sale bij zalando lounge! Ik kan niet wachten tot de zwembaden weer open kunnen :grin:

27 likes

Om het jaar wat duurzamer te beginnen.

31 likes

Oh die zien er fijn uit! Waar heb je ze besteld?

B.ol zijn van b.amboozy. Had nog een cadeaubon liggen. Via hun eigen site zijn sommige verpakking wel goedkoper.

1 like

Ik doe gewoon altijd een thermoskan met filter erop en dan opschenken, zou je dan een heel andere smaak krijgen met die apparaat? Enige voordeel dat ik nu zie is gemak

Oeh geen idee!
Ik weet alleen dat ik snelfiltermaling het lekkerst vind maar heb geen ervaring met opschenken

Dit paardje van brons via Marktplaats. Zo blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Omg de zachtste bh ooit. Het is een sport bh maar zit zo ontzettend lekker en is zo zacht, echt een aanrader.

En deze is ook top!

5 likes

Waar is die bovenste van?

Allebei Victoria’s Secret. Nu goede aanbiedingen en leveren super snel.

2 likes

Nieuwe pasjeshouder.

19 likes

image

Voel me heel volwassen nu.

14 likes

Hoo, wacht maar totdat je een 4-laags kruidenrekje koopt voor aan de binnenkant van je keukenkastje. Dat voelt pas volwassen :grin::joy:

10 likes

Bedankt voor de tip!

Eigen een no buy maar vannacht was een no sleep en toen dit schreeuwerige blouseje naar huis geklikt. :sweat_smile:

23 likes

Leuk!! Waar is die van?

Balenciaga

4 likes