Manduka
@RupiKaur oh wat goed van je zeg, ik kan me voorstellen dat dat best wel lastig was na zo’n heftige ervaring. Mooie bril ook.
Manduka
@RupiKaur oh wat goed van je zeg, ik kan me voorstellen dat dat best wel lastig was na zo’n heftige ervaring. Mooie bril ook.
Die blauwgroene lijkt minder ‘bol’ op de foto (of is het gezichtsbedrog?), maar die roestkleurige tas heeft een mooiere kleur.
Treatyoself 2021. Want ik wilde iets moois kopen voor mezelf van m’n bonus. Als beloning dat ik een enorm kut jaar heb overleefd.
Oh ja en bij erfenis shizzle kwamen we er achter dat mijn oma heeeel weinig sieraden had en dat dat zo jammer is eigenlijk. Ben zelf gek op sieraden dus ik dacht, dan ga ik daar in investeren. Heb ik hopelijk niet alleen zelf plezier van maar mijn naasten misschien ooit ook.
(Vintage, granaat en opaal in goud)
Prachtige ring!
België misschien? De winkels zijn hier gewoon open!
Ik heb een rugzak van the north face en na 6 maanden fulltime over de wereld sjouwen ziet 'ie er, na een keer in de was gooien, nog perfect uit. De kwaliteit is echt fantastisch en er zitten perfecte zakjes en ritsen in. Laptopcompartiment is zacht en gevoerd, bovenin een zonnebrillenvakje wat krasvrij van binnen is. Gewoon echt heel goed over nagedacht.
Dat is deze trouwens:
Oh die vind ik echt heel fancy!!
Jep ik woon in België haha . Shop uiteraard alleen. Mn Nederlandse vriendinnen dachten ook huuuuh! Zij waren dat al even niet gewend.
Heel mooi! Ik zoek ook zoiets. En er staat vintage, waar heb je dat gekocht? Online bij een vintage juwelier oid gezien de winkels nu dicht zijn?
Lindasopal op insta!
@SpeedOfSound jaaaa m’n verlovingsring inderdaad. Die is ook zo fantastisch nog steeds. Trouwring hebben we “nieuw” laten maken, van goud uit de familie van mijn man en mijn familie, hebben we laten versmelten tot nieuwe ringen.
@Radio ja echt, love her! Dat was jij inderdaad die ook daar vaker al had gekocht, toch? Ik volg haar al heel lang maar nu eindelijk een keer echt wat gekocht! (En niet naast het net gevist)
Wie anders
Ja, ik heb drie ringen van haar
Deze is zo leuk!
Ja snap ik wel! In 't echt istie wat minder chic hoor, het blijft een rugzak haha. Veel plezier met je battle laat maar weten!
Heel mooi, ik zit ook elke keer weer te kijken naar al het moois. Ik twijfel over haar eigen ontworpen ring maar die is zo duur haha, ene moment denk ik ja super mooie investering en leuk om voor te sparen en ander moment denk ik ja dag kan echt niet zoveel geld voor een ring
Pff ja die is ook geweldig hè. Maar ik vind meer dan 1100 echt niet te verantwoorden. Had gehoopt dat 'ie ook wat meer budget zou zijn, want wordt geproduceerd in India.
Deze heb ik ook en ben er ook heel blij mee! Veel vakjes, mooi en comfi
Nieuw matras (en gelijk een maatje breder zodat met z’n tweeën slapen wat comfortabeler is haha)