Heel mooi! Ik zoek ook zoiets. En er staat vintage, waar heb je dat gekocht? Online bij een vintage juwelier oid gezien de winkels nu dicht zijn?
Lindasopal op insta!
@SpeedOfSound jaaaa mân verlovingsring inderdaad. Die is ook zo fantastisch nog steeds. Trouwring hebben we ânieuwâ laten maken, van goud uit de familie van mijn man en mijn familie, hebben we laten versmelten tot nieuwe ringen.
@Radio ja echt, love her! Dat was jij inderdaad die ook daar vaker al had gekocht, toch? Ik volg haar al heel lang maar nu eindelijk een keer echt wat gekocht! (En niet naast het net gevist)
Wie anders
Ja, ik heb drie ringen van haar
Deze is zo leuk!
Ja snap ik wel! In 't echt istie wat minder chic hoor, het blijft een rugzak haha. Veel plezier met je battle laat maar weten!
Heel mooi, ik zit ook elke keer weer te kijken naar al het moois. Ik twijfel over haar eigen ontworpen ring maar die is zo duur haha, ene moment denk ik ja super mooie investering en leuk om voor te sparen en ander moment denk ik ja dag kan echt niet zoveel geld voor een ring
Pff ja die is ook geweldig hĂš. Maar ik vind meer dan 1100 echt niet te verantwoorden. Had gehoopt dat 'ie ook wat meer budget zou zijn, want wordt geproduceerd in India.
Deze heb ik ook en ben er ook heel blij mee! Veel vakjes, mooi en comfi
Nieuw matras (en gelijk een maatje breder zodat met zân tweeĂ«n slapen wat comfortabeler is haha)
En @Radio jaaaaa ik heb hem ook al 2x helemaal ontworpen maar daarna weer verwijderd haha! Heel erg gaaf is âie.
Ik heb die northface tas maar dan in het zwart en heb 'm nu echt al 3 jaar ofzo en ben er nog steeds heeel blij mee. Hij is echt vet praktisch, met laptopvak en nog allemaal andere kleine vakjes. Zit ook fijn op je rug en er kan veel in. Gebruikte hem vaak voor werk om dan lunch, laptop en notitieblok of boeken mee te nemen maar ook als ik bijv. een weekendje weg ging of ergens logeren is hij ideaal. O en er zit een fluitje in het clipje waarmee je 'm op je borst vast kunt klikken, vind ik heel cool hahaha.
Het is een beetje ingewikkeld, maar ik heb hier boven ergens een linkje geplaatst van een video.
Rustig boekje bekijken en eerst rustig op je in laten werken voordat je begint is mijn tip
Het is wel superleuk!
Ik zag daar een sponsored post op Instagram vandaag van voorbij komen en was ook helemaal tempted maar dacht neeeee Vaski doe even normaal. Maar nu je het post wil ik het ook weer haha waaaarom.
Kan je hier een eigen foto van maken als je hem gemaakt hebt??
Ik twijfel ook zo over deze