Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Balenciaga

4 likes

Alvast voorbereid voor persco van aankomende dinsdag?

3 likes

Hahah aiii flink boven budget :laughing: maar verklaart wel waarom het zo mooi is!

1 like

Nieuwe yoga gear want bijna alles versleten :sweat_smile:

Vind alle kleuren zo mooi, en een legging met zakken :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Even een vraagje :innocent: ben je ‘m al aant maken? Moet je voor die handgreepjes zelf dat lange ijzerdraad knippen en buigen? Ik vind de handleiding soms een beetje onduidelijk :joy:

Jaaaa!!

Sneakpeak :joy:

Overigens met het makkelijkste begonnen, en als je er niet uit komt is dit filmpje misschien handig

14 likes

Voor als het weer lekker weer is.

20 likes

Ohh heerlijke trui ik heb m in het donkergroen

Brandy Melville hoodie, echt ik leeeeeef in deze. De vorm is echt flatterend ofzo? Heel anders dan andere grijze vesten

Wel met die rits er uit. Godzijdank kan je die er gewoon los in zetten. Ik wilde eigenlijk de Jadons tot ik zag dat die een rits aan de zijkant hadden en dat vind ik lellek
afbeelding

10 likes

1,5 jaar geleden deze zonnebril tijdens een heel heftig auto-ongeluk verloren en nu eindelijk opnieuw besteld

34 likes

Mooi en ziet er (op de foto’s dan) ook echt supersoft uit! Waar heb je ze gekocht?

Mooie kleur🥰 Welke kleur is dit? En waar heb je hem gekocht?

1 like

De kleur is ink blue en ik heb hem van de Bijenkorf maar hij is op meerdere plekken te koop.

1 like

Manduka :slight_smile:

@RupiKaur oh wat goed van je zeg, ik kan me voorstellen dat dat best wel lastig was na zo’n heftige ervaring. Mooie bril ook.

3 likes

Die blauwgroene lijkt minder ‘bol’ op de foto (of is het gezichtsbedrog?), maar die roestkleurige tas heeft een mooiere kleur.

2 likes

Aangezien ik nu veel ga wandelen, mezelf ook maar eens goed aankleden. Jas van Uniqlo.

23 likes

Treatyoself 2021. Want ik wilde iets moois kopen voor mezelf van m’n bonus. Als beloning dat ik een enorm kut jaar heb overleefd.

Oh ja en bij erfenis shizzle kwamen we er achter dat mijn oma heeeel weinig sieraden had en dat dat zo jammer is eigenlijk. Ben zelf gek op sieraden dus ik dacht, dan ga ik daar in investeren. Heb ik hopelijk niet alleen zelf plezier van maar mijn naasten misschien ooit ook.

(Vintage, granaat en opaal in goud)

138 likes

Mn eerste 501 jeans en maar voor 55 euro yeah! :partying_face:

61 likes

Prachtige ring!

2 likes

België misschien? De winkels zijn hier gewoon open!

3 likes