Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik kwam er te laat achter dat alles tegelijkertijd op was, dus deze besteld. Dit pakket kwam ik tegen met korting met de 3 dingen die ik sws moest hebben. Ben benieuwd naar de andere 2 producten. :heart_eyes:

Edit: gekocht bij de Douglas

8 likes

Nachtje weg in een safari suite met valentijnsdag

incl bubbelbad :smiling_face_with_three_hearts:

43 likes

Heb een grote hm bestelling gedaan en daar stond de normale levertijd 2-3 dagen. Weet iemand of dat ook echt zo is of dat het alsnog vet lang duurt?

3 likes

Ongeacht je iets besteld bij de H&M, het duurt op dit moment sowieso vaak wat langer voordat je iets hebt. En soms heb je iets binnen 3 dagen en soms duurt het gewoon een hele werkweek.

2 likes

Deze trui, maar 8 eu, hoe chill.

4 likes

Oh sorry vergeten te vermelden, bij de douglas!

1 like

Ah thanks voor het laten weten! Hij ziet er wel echt mooi uit,ben zelf 1.82 maar wel het proberen waard :slight_smile:

Ik heb zondag iets besteld en het wordt morgen als het goed is geleverd!

1 like

Arket en adidas

8 likes

Ik heb h&m tegenwoordig wel snel, 1-2 dagen!

1 like

oh die broek ziet er heerlijk comfy uit en mooie kleur! via welke website heb je die gekocht?

Nieuwe vintage vondst. Een Ingmar Relling stoel. :smiley::smiley:

Zit echt goddelijk

55 likes

Ja hij lijkt me ook chill, ze hebben ook andere leuke kleuren: https://www.zalando.nl/adidas-originals-jogger-trainingsbroek-grey-ad121a0i7-c11.html

1 like

M’n tenen vriezen er op het moment vanaf tijdens het thuiswerken en aangezien er nog geen einde in zicht is maar geïnvesteerd in een fatsoenlijk kacheltje. Hoop dat er ook gelijk een dosis concentratie bijgeleverd wordt :rofl:

7 likes

Wauw zo mooi!

1 like

Gelukkig zonnepanelen :pray:t3:

4 likes

Yes: https://www.arket.com/en_eur/women/knitwear/product.cotton-crew-neck-jumper-blue.0890983001.html

1 like

Tnx! En ook gevonden voor een heel mooi prijsje.

Haha ik had niet gedacht dat deze zin ooit uit mij zou komen! Maar ik vind dat ze momenteel weinig leuks hebben

Vroeg me al sinds wanneer douglas ook truien verkocht :joy:

8 likes