Was hier al zo lang benieuwd naar!
Wauw wat mooi ik wist niet dat dit bestond!
Zeker een mooie ‘belonging’ voor jezelf ik heb immens veel respect voor ft kolvers!
Toen ik het plaatje zag wist ik bijna zeker dat jij dit gepost had.
Heel erg mooi!
Haha, vroeg me al af of iemand dat weer zou zeggen
Lief, thanks!
Ik heb eergisteren besteld en kreeg het een half uur terug binnen. Viel me alles mee!
Ik had het idd een dag later, super snel!
Godver het zit me niet mee he, mijn pakket is kwijt!! Ik wou m’n bestelling ophalen in de winkel (waarom ben ik te gierig om 4 euro meer te betalen voor thuisverzending ) en het winkelmeisje zei dat 't pakket er niet was en dat ik “later nog maar eens moest terugkomen”
Daar heb ik echt geen zin in meit geef me gewoon mijn broek!!!
Heel leuk die schoenen!
Zou je hem willen reviewen als hij binnen is? Zit al heel lang te twijfelen tussen een van hen of een van Wrangler ofzo. Weet ook niet zo goed of ik er mee weg kom
Hoe loopt men op zulke schoenen? Ik heb zo’n model van Zara vorig jaar, vind ze zo mooi staan maar het is zo’n miskoop omdat ik er gewoon niet op kan lopen, na 2 stappen zit mn hiel er al naast en verlies ik half die schoenen? Het zit gewoon niet vast aan m’n voet. Leek wel dronken toen ik van het terras naar de wc probeerde te lopen, op een date ook nog wie heeft het geheim?
Ik overweeg tape…
Oh deze heb ik in het zwart! Super fijn ding.
Kan je daar gewoon bestellen nu met Brexit? Of vraag ik iets heel doms?
Hoe valt ie qua maat? Ik zit tussen 2 in volgens de tabel
Scheelt een hoop geregel en planning
Voor een tientje per maand iedere week een online bestelling. Bijna nooit meer naar de supermarkt ole ole
Dit was één van mijn beste aankopen van afgelopen jaar!