Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Na een jaar sparen en twijfelen, heb ik de ring eindelijk besteld. De ‘steen’ wordt gemaakt van mijn moedermelk. Ik heb 6 maanden fulltime gekolfd en die best heftige en mooie tijd verdient wel zo’n mooi sieraad.

77 likes

Wat bijzonder, nog nooit van gehoord joh. Hoe maken ze die steen dan? En moet je dan moedermelk inleveren? Ik dacht even dat je 6 maanden had gekolfd alleen voor het maken van de ring :joy: dacht al jezus wat een werk

38 likes

Hahaha nee gelukkig niet! Ze conserveren de melk op een bepaalde manier, zodat het niet bederft en hard wordt. En ik krijg een kit opgestuurd zodat ik m’n melk op de juiste manier kan opsturen.

2 likes

Prachtig! Zeker verdiend :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Waar heb je deze besteld? Ik heb nog altijd een zakje in de vriezer mocht ik dit ooit nog willen doen! En deze ziet er heel erg mooi uit!

1 like

Yess bedankt voor jullie antwoorden. Heb het nodiggg, zaterdag date

1 like

Haha oei zo ver als de vierdaagse had ik nog niet eens gedacht :sweat_smile: maar wie weet, ooit!

Inmiddels de eerste kilometers gemaakt op mn Lowa’s maar wow, wat een fijne schoenen!

1 like

Bestelling bij de decathlon voor mijn sportieve activiteiten zonder sportschool. Echt chill dat decathlon betaalbare dumbbells verkoopt.
image
10 kg dumbbell 2x
image
image
En deze twee dingen omdat ik de laatste maand redelijk serieus met hardlopen bezig ben, en het is verrekte koud hahaha.

7 likes

Eventjes wat chill kleding gekocht omdat de lockdown langer duurt
De broek:

Dit hele pak:

De trui:

Dit pak:

Dezelfde trui nog in een andere kleur voor op de spijkerbroek:

Allemaal H&M

10 likes

Was hier al zo lang benieuwd naar!

8 likes

Van Costes, van € 50,- voor € 25,-

19 likes

Na maanden ernaar gestaard te hebben, kon ik het niet meer weerstaan. Jurk is van Sandro

38 likes

:heart_eyes:

1 like

Wauw wat mooi ik wist niet dat dit bestond!

Zeker een mooie ‘belonging’ voor jezelf ik heb immens veel respect voor ft kolvers!

1 like

Toen ik het plaatje zag wist ik bijna zeker dat jij dit gepost had.
Heel erg mooi!

2 likes

Haha, vroeg me al af of iemand dat weer zou zeggen

1 like

Lief, thanks!

1 like

Ik heb eergisteren besteld en kreeg het een half uur terug binnen. Viel me alles mee!

1 like

Ik had het idd een dag later, super snel!

1 like