@SophieRose en @Dombo vanwaar is deze? Lijkt zalando maar iets makkelijker te vinden met merk
Hahahah jeetje en een paar posts erboven wordt nog geopperd om gewoon meteen erbij te zetten waar dingen vandaan komen
echt wat is de moeite
Ik snap je vraag niet
Ah sorry! Ik bedoel welk poeder het juist is, want een air-brushed look is altijd welkom
Het is de setting powder, deze: https://www.hourglasscosmetics.com/products/veil-translucent-setting-powder-travel-size
Heel klein doosje wel hoor, denk dat ik er zo doorheen ben helaas.
Beetje impulsieve aankopen (de hoodie en t-shirts) met het excuus dat ik wel nieuwe crèmes nodig had. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit haha.
Inderdaad van Anna Field, van de duurzame lijn!
Is het goede kwaliteit of een nogal flimsy stofje?
Vind hem zeker niet te kort, maar heb nee gestemd, omdat zulke rokjes vaak gigantisch opkruipen als je zit.
Als je uitgaat, dans/sta je dan de hele avond? Dan heb je dat probleem sowieso niet.
Edit: oh je zei al dat hij prima bedekte als je zat
Ik heb ook pas net besteld dus nog geen idee! Je moet hem op een fijnwasprogramma draaien zie ik dus ik denk dat het wel een zacht stofje is, geen harde katoen. Zal je even updaten zodra ik ze binnen heb!
mensen doen dit niet expres hé? Dat is het hele concept van dingen vergeten, dat je iets niet bewust weg laat maar er niet aan denkt. Ik heb er zelf trouwens geen enkele moeite mee om even nog een keer te antwoorden als iemand er om vraagt, je zal je er maar druk om maken.
Nou nou druk om maken
Dat valt ook wel reuze mee
Het is gewoon mega irritant omdat het zooo vaak is
Heel vet die sandalen😍
Eigen zit ik op een no buy, maar we hebben het basisspel uitgespeeld en met de lockdown en dreigende avondklok is dit wel welkom. En ik heb mijn VVV-bon uit mijn kerstpakket gebruikt, dus geen eigen cent uitgegeven.
Ik heb weer dingen gekocht in de Zara sale die ik allemaal niet nodig heb.
Een nepleren blazer terwijl ik nu alleen in truien leef
Een nepleren jas terwijl ik nauwelijks buiten kom
En een broek met pailletten voor al m’n feesten en partijen.
Op die vreselijke site gaat alles steeds uit je mandje, dus toen het verdween wilde ik het ineens extra graag (waarom ben ik zo). Dus het voelt toch een beetje als een overwinning.
schaarste
(moet je maar eens googelen op cialdini als je het interessant vindt)
Niet gekocht maar gekregen x 2
The Thong van Bits Bodywear - heeel zacht, super high waisted, duurzaam katoen en eerlijk geproduceerd in Portugal
echt vette stukken
Warme winterjas van Elvine, model Tiril
En een hele berg nieuw seamless cotton ondergoed van Tezenis, na de tip van @crazyplantlady
Da’s nu ook mijn laatste aankoop haha ik hoop dat 't wat is want €6,95 verzending, jezus stoppen ze het in een zijden pakje ofzo?
Is dit in een aanrader? Kun je het met een ander soort spel vergelijken? (Door de naam van de winkel wist ik meteen over welke stad dit ging, kende de winkel nog niet!)