Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Die elektrische borstels he, waar heb je op gelet? Ik kon niet kiezen tussen die varianten joh :sweat_smile:

Ja snap ik, zoooveel soorten. Wilde gewoon een uit de middenklasse, met 2 standen en een timer erop. Je hebt ook de duurdere Smart 4, die kun je helemaal koppelen aan een app enzo maar dat hoef ik niet. En er waren ook goedkopere maar die hadden dan geen timer.

1 like

Hoe noem je zo’n lamp ook alweer, ik wil ook even browsen ze hadden ze ook via bol meen ik

Sterrenprojector gewoon denk ik? Ik had er idd eerst ook een via Bol gekocht maar geretourneerd, dat bleek uiteindelijk meer een kinderlamp met figuurtjes. Dus daar zou ik wel op letten voordat je koopt! Dat hij wel echt zo’n nevel met sterren projecteert en geen simpele figuurtjes.

1 like

Oh thanks voor de tip!!

Oh ik zat boven de €40, dus verzenden was gratis

Ik speel hem met regelmaat op boardgamearena. Kun je online tegen spelers over de hele wereld spellen spelen. Er is super veel keuze aan spellen en je kan zo heel makkelijk vanalles uitproberen. Dit spel heeft mij het meest verrast en vind ik erg leuk.

1 like

Ik heb laatst ook een zoektocht gedaan. Ook met hulp van de Consumentenbond.
Best betaalbare tandenborstel is de oral-b pro 2 serie. (Dus net als @Crystalfire)
Let in ieder geval op dat het een lithium batterij is.
Ik heb de Oral-b Pro 2 2500 gekocht. (En heel blij mee.

De oral-b io versie komen als beste uit de test. (Als je veel wilt betalen)

3 likes

Vind je dat veel voor verzending of?

Voor een bestelling van €20 vind ik €7 verzending moeilijk aan mezelf te verantwoorden ja.

12 likes

Oh handig Thanks!

Ik zie bijv bij Kruidvat deze twee varianten. Is het verschil nou groot tussen 2000n en 2000s of is dat alleen de kleur omdat ik verder geen verschil opmerk…

https://www.kruidvat.nl/oral-b-pro-2-2000n-pink-elektrische-tandenborstel/p/4207568
https://www.kruidvat.nl/oral-b-pro-2-2000s-elektrische-tandenborstel/p/4207407

afbeelding
Ik ben sowieso echt dit met verzendkosten, ik bestel liever voor 2x zoveel als ik van plan was dan dat ik verzendkosten betaal :woman_shrugging:

53 likes

Jaaaaaa je hebt hem!

De Nederlandse of ook de Engelse?

1 like

S staat voor sensi. Dan krijg je een sensitive opzetborstel erbij. Bij de n een cross action opzetborstel

1 like

Oh dat is het dan haha Dankje! die kun je natuurlijk vervangen daarna dus dat maakt niet uit

1 like

Haha ik heb ook echt gezocht om aan €40 te komen maar ik heb gewoon niet zo veel te spenderen, dus toch liever €7 aan “niks” dan €20 aan spullen die ik eigenlijk niet nodig heb en niet kan betalen.

@anon44347600 je bedoelt het vast niet zo, maar ik bespeur privilege in je post. Mijn standpunt over de verzendkosten was volgens mij duidelijk in mijn eerste post, dus dan hoef je niet nog eens mijn gezicht erin te drukken dat ik momenteel inderdaad elke euro moet omdraaien.

4 likes

Nee maar wel in 100% papieren (karton) verpakking, was blij verrast, zo praatte ik mijn toch fast-fashion onderbroekenaankoop goed…

Materiaal besteld voor het maken van mijn eigen weights :heart_eyes:

Rose cut serpentijn:

Mosagaat:

Messing soldeer:

En nog meer messing voor de zetbakken.

25 likes

Kon niet slapen, zat op TikTok, zag iemand dit gebruiken en poef besteld. Daarna dacht ik pas shit was gestart met een no-buy! Te laat…

In 2 kleuren

8 likes

Ik vind deze zo leuk

22 likes