Oprecht niet als privilege bedoeld, zat meer te denken vind je dat veel of weinig voor een pakje? Uit een ander land. En snapte dat zijden verpakking ook niet. Sorry als mn opmerking je rot liet voelen! Bedoelde het echt niet zo, zelf draai ik ook elke euro om en denk 100 x na of ik iets bestel
Een gepersonaliseerd voorleesboekje voor mijn nichtje. Tot nu toe heb ik voor alle neefjes en nichtjes zo’n boekje laten maken voor hun eerste verjaardag, wordt altijd leuk ontvangen.
Voor de liefhebbers: via yoursurprise met 20% welkomstkorting
Het allerkutste is als het gratis verzenden is boven de €40 en je wil twee producten kopen een van €9,99 en een van €29,99
Oooooh zo leuk, dit ga ik ook onthouden voor de volgende verjaardagen van mijn neefje en nichtje! Ik had vroeger ook zo’n boekje, over hoe ik, 2 vriendjes en mijn zus Samson en Gert hun show redden
Ik ben vooral benieuwd naar die Falke wandelsokken…? Heb ik elk geval nog nooit zoveel geld aan sokken uitgegeven.,
En ik vind het zó raar om dit soort producten online te bestellen… gelukkig had ik voor de tweede lockdown al heel veel nieuwe onderbroeken gekocht
Passen er prima in! Ik heb die maar dan met 6 vakjes.
Yes dat is goed om te horen! Had een vergelijkbare gezien bij de Xenos, maar die was qua afmetingen iets kleiner. Dan leek deze mij sowieso beter haha.
Ik heb 1 paar falke sokken en vind ze heel fijn! Zitten echt perfect aan mijn voeten en heb nergens irritatie.
https://www.koffietheewinkel.nl/winkel/clipper-tea-theekist-9-vaks/
Hier zullen ze vast en zeker goed in passen, maar of je het mooi vindt…
Ik heb ook die van Xenos maar bij mij passen pickwick zakjes er niet in en andere merken al helemaal niet. Hoe leg jij ze erin? Heb volgens mij alle mogelijke manieren al geprobeerd.
Dille & Kamille! Of Sostrene Grene.
Hier ga je geen spijt van krijgen. Ik vond de tubble zo ontzettend fijn! Je kan er echt heel erg relaxed in liggen en geen nekpijn
Ik heb deze van Bredemeijer in het groot en klein (12 & 9 vaks). Yogi Tea zakjes passen er perfect in en die van Pickwick hebben veel ruimte over.
Een deel van dit lijstje probeer ik al dagen te bestellen haha (De SKADIS spullen).
ah damn, wat vervelend! Ik had er eigenlijk geen problemen mee?? (maar hij is ook nog niet afgerond, zou morgen geleverd worden. wie weet zijn er dan wel lever issues?)
Ik kan überhaupt niet eens bestellen. Kom er gewoon niet doorheen. Ja, 2 keer, maar toen was de verzending 49 euro.
hmh gek, wellicht dat dat door een ander product word veroorzaakt die leveringskosten. Heb er zelf 2,99 voor verzending betaald.
Ja, in dit geval waren het de SKADIS ophangborden Dus die haal ik los wel een keertje. Maar ik kan niet alles dat ik wil bestellen meenemen met de bus, haha.