Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

vreeeemd, dan moet het een issue zijn met de Ikea site. want ik heb echt 2,99 voor verzending betaald. of je zat aan een max gewicht ofzo.

Maar jij hebt de ophangborden zelf niet bij deze bestelling, toch? Alleen spullen ervoor? Ik vermoed dat de ophangborden een onhandige maat hebben om mee te geven met pakketpost.

Heb echt het ophangbord besteld en de haakjes. (zie bestelling overzicht in mn post)
Het kan ook zijn dat x aantal borden voor een max gewicht verzorgen voor een pakketdienst levering. dat kan ook nog.

O, die had ik over het hoofd gezien. Maar dat zou inderdaad ook kunnen, ja. Sowieso kon ik 1 maat ook niet bestellen.

Edit: bij 1 bord krijg ik ook 49 euro vervoerkosten. Vermoed dat de Kallax-blokken er schuld aan hebben.

Hmh dat zou goed kunnen. Als ik alleen een bord toevoeg en dan postcode invul, dan krijg ik gewoon 2,99.

1 like

APC

Kenzo

Burberry

LV

Kerastase

38 likes

toeee maar weer meitt. :clap:

3 likes

Hoe bevalt je hometrainer tot nu toe?
Wil er ook 1 kopen maar heb geen idee welke!

1 like

1x per jaar…
:joy:

1 like

Met afstuderen echt geen zin om vaak een wasje te draaien dan maar een extra comfy broek erbij.

ASOS eigen merk

26 likes

Jaaa deze is zo chill, veel plezier ermee!

Wow zo mooi!! Mooie kleur ook

1 like

They better use it, anders ga ik er zelf wel in zitten, gebruikt worden zal ie

3 likes

Hahaha dat kan ik mij helemaal voorstellen ja, toen ik de prijs ging opzoeken! Maar wel echt oprecht mooi

1 like

Nieuwe pyjama, hopelijk is deze warm genoeg. Heb nu elke nacht koude schouders.

5 likes

Ik slaap in thermo shirts om die reden. Die zitten ook tot hoger dicht mocht dit niet warm genoeg zijn.
Edit: deze is wel leuker trouwens haha.

1 like

Cadeaus voor m’n vriend

img_80698_Gall_500

Serveerplank van yoursuprise.nl
Kaasplank van uwkaasboer.nl

12 likes

Ben lui. Dus hij wordt alweer amper gebruikt haha. Verder is het een prima ding hoor.

20038359_M

16 likes

Heerlak! Geld moet rollen meid!!

1 like