Same, ik heb ook nog - 12 ofzo.Kan ze per post sturen als iemand nodig heeft, stuur maar bericht.
Als iemand nog zegels wil. Ik kan ze via de app naar je sturen! Stuur maar een pb dan!
Ik heb ook nog anderhalve spaarkaart ongeveer. PB gerust als je ze via de app wil ontvangen.
Ik zoek nog 14 zegels via de app! Wie heeft ze nog niet vergeven?
Miss handig om mn berichtje even een like te geven? Dan weet ik zeker dat ze ondertussen niet vergeven zijn. Scheelt weer reacties
Foto van internet, maar houten jaloezieën via Veneta. Wel zonder ladderband, dit werd bij ons afgeraden gezien onze ramen.
Heb nu een kleintje met minivriesvak, ik kijk zo uit naar maandag als deze binnenkomt! Past ook wel in het “ik voel me oud” topic trouwens, nooit gedacht dat ik zo blij zou kunnen worden van een koelkast
Same. Dit had ik destijds met mijn Henry.
Op een bepaald moment kom je op een leeftijd dat je vreugde haalt uit huishoudelijke aankopen.
20% korting bij de Asos, mocht wat bestellen van mezelf want mijn jas teruggestuurd:
(de broek)
En voor de vriend twee t-shirts:
Voor de mensen die nog zegeltjes willen ik heb ook nog 1,5 kaart.
Edit: weg
die broek heb ik, die is heel chill!
Ja? Oh fijn! Ik ben heel benieuwd hoe die zit want ik heb nog helemaal nooit een broek van Vanilia gehad of überhaupt gepast. Alleen dit is helaas een pre-order dus moet nog 2,5 week wachten
-weg-
Hi ik zou die wel willen als ie er nog is! Ik stuur je een pb
Als ik het niet vergeet laat ik het je weten
Een map met insteek hoezen voor mn patronen.
Spullen kopen voor je hobby is al een hobby opzichzelf…
Same here
Dacht doe ik voor mn vriend zo’n massage ding en voor mezelf een Bucket. Maar jeeez wat is die duur geworden