Ik heb er eentje gekocht bij xenos, ook erg mooi!
Link: https://www.xenos.nl/theekist-bamboe-met-8-vakken-30x20x10-cm
Elektrische kattenbak om hopelijk de gang poeper tevreden te stellen.
Thermo shirts ga ik proberen als dit niet warm genoeg is. Lijkt mij alleen niet zo lekker zitten, zo strak en slaap het liefst is iets wat lekker los zit.
Ik denk dat we zowat een kattenbakverkiezing van het jaar kunnen houden hier, als je ziet hoeveel verschillende (luxe) varianten hier langskomen. En dan ook nog SmeerKees van het jaar, de felbegeerde titel voor de kat die de grootste teringbende maakt van zijn toiletbezoek.
Ik heb een no buy, maar voor Melissa maak ik graag een uitzondering. Ze is terminaal maar ziet elke dag nog lichtpuntjes. Dit deelt zij op Instagram. Daar deelt ze ook hele mooie (zelfgeschreven) gedichtjes. Nu brengt ze een boek uit die je tot 26 januari kan bestellen. De helft van de opbrengst gaat naar haar nabestaanden en de andere helft gaat naar het onderzoek voor hematologie.
Bovenste twee voor mij, mijn vriend en om weg te geven en de onderste drie zijn voor mijn vriend als lockdown cadeautje
Moest jij lang wachten op een mailtje na je aankoop? Ik heb geen account aangemaakt en twijfel of het wel goed is gegaan.
Ooh apple pie stout klinkt echt lekker
die laatste drie klinken zo lekker
Hoe vind jij toch altijd die leuke Vinted koopjes.
Heeeeeeel veel geduld hebben
Espresso martinniii
Jaaaa en black/white Russians
Had een heel oud boxje die steeds uitvalt, dus tijd voor wat nieuws. Wel een beetje duur maar vind de JBL boxjes uit de lagere prijsklasse niet zo mooi voor in huis…
Ik wilde de hapjes pan ook zo graag maar zelfs met veel moeite kom ik 21 zegels te kort