Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Same, ik heb ook nog - 12 ofzo.Kan ze per post sturen als iemand nodig heeft, stuur maar bericht.

2 likes

Als iemand nog zegels wil. Ik kan ze via de app naar je sturen! Stuur maar een pb dan!

2 likes

Ik heb ook nog anderhalve spaarkaart ongeveer. PB gerust als je ze via de app wil ontvangen. :relaxed:

2 likes

Ik zoek nog 14 zegels via de app! Wie heeft ze nog niet vergeven?
Miss handig om mn berichtje even een like te geven? Dan weet ik zeker dat ze ondertussen niet vergeven zijn. Scheelt weer reacties :slight_smile:

2 likes

Foto van internet, maar houten jaloezieën via Veneta. Wel zonder ladderband, dit werd bij ons afgeraden gezien onze ramen.

30 likes

Morgen word ik zo blut, maar zo blij!!! :heart_eyes:

18 likes

Een waterkoker, de andere heeft het na 5,5 jaar begeven.

34 likes

Heb nu een kleintje met minivriesvak, ik kijk zo uit naar maandag als deze binnenkomt! Past ook wel in het “ik voel me oud” topic trouwens, nooit gedacht dat ik zo blij zou kunnen worden van een koelkast :grimacing: :joy:

17 likes

Same. Dit had ik destijds met mijn Henry.

Op een bepaald moment kom je op een leeftijd dat je vreugde haalt uit huishoudelijke aankopen.

5 likes

20% korting bij de Asos, mocht wat bestellen van mezelf want mijn jas teruggestuurd:

(de broek)

En voor de vriend twee t-shirts:

15 likes

deze trui

plus deze broek

Maakt deze comfy outfit hoop ik. Van Vanilia

35 likes

Voor de mensen die nog zegeltjes willen ik heb ook nog 1,5 kaart.

Edit: weg

1 like

die broek heb ik, die is heel chill!

Ja? Oh fijn! Ik ben heel benieuwd hoe die zit want ik heb nog helemaal nooit een broek van Vanilia gehad of überhaupt gepast. Alleen dit is helaas een pre-order dus moet nog 2,5 week wachten :sweat_smile:

-weg-

1 like

Hi ik zou die wel willen als ie er nog is! Ik stuur je een pb :relaxed:

1 like

Hét heerlijk grote forumplaid (240 x 220 cm) eindelijk besteld. :raised_hands:t2:

26 likes

Als ik het niet vergeet laat ik het je weten :blush:

Een map met insteek hoezen voor mn patronen.
Spullen kopen voor je hobby is al een hobby opzichzelf…

21 likes

Same here :sob:
Dacht doe ik voor mn vriend zo’n massage ding en voor mezelf een Bucket. Maar jeeez wat is die duur geworden