Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Wow wat chill, waar is deze van?

Ja hallo nu wil ik dit ook. Mijn ringband mappen met borduur patronen er in zijn niet zo cute.

1 like

Leen Bakker, Niek XXL heet ie!

1 like

Hij is zoooooo fijn. Al maanden ligt hij hier op de bank en wordt echt elke dag gebruikt (al dan niet door de kat).

1 like

Dit leuke vintage lampje

63 likes

Oké nu wil ik dat vest ook, hij ziet er zo heerlijk fijn uit haha. Nu nog een kleur kiezen.

Love it :heart_eyes:

1 like

en de flavourshots ook nog in de smaken: nutella, kokos, cheesecake, cookie, speculaas, chocolade en karamel. :heart_eyes:

15 likes

De caramel is echt lekker! Zowel door yoghurt of je koffie!

Oeee dat ga ik morgen proberen! :heart_eyes:

1 like

Ben benieuwd wat je van de tompouce flavour shot en de cookies and cream style saus vindt.

1 like

Ik zal het je morgen laten weten!

1 like

Cookies and cream is heeerlijk

3 likes

Want ik had na 6 paar nog niet genoeg Vans

x2 want super chille, zachte t̶r̶a̶i̶n̶i̶n̶g̶s̶ bankhang broek

30 likes

Heb je dit bij 1 webshop besteld?

1 like

#influenced

6 likes

Die flavourshots zijn dus voor eiwit shakes. Wat kun je allemaal doen met die sauzen, wat is daar lekker mee behalve door yoghurt?

1 like

Je vraag het niet aan mij maar ik ben ook fan van die sauzen. Ik doe ze voornamelijk op (banaan)pannenkoeken, bananenbrood, wafels, ijs, mugcakes, in de zomer maak ik er weleens milkshakes mee of doe gewoon een scheutje door koude sojamelk etc. Eigenlijk bij alles wat me lekker lijkt

Oh en de caramelsaus had ik van de zomer gebruikt in combinatie met gegrilde ananas. Was ook een hit en niemand had door dat het geen “echte” caramelsaus was.

8 likes

Die gegrilde ananas met karamelsaus klinkt echt heerlijk :drooling_face:

1 like

Aah door smoothies en mugcakes klinkt echt ideaal.

1 like