Wow wat chill, waar is deze van?
Ja hallo nu wil ik dit ook. Mijn ringband mappen met borduur patronen er in zijn niet zo cute.
Leen Bakker, Niek XXL heet ie!
Hij is zoooooo fijn. Al maanden ligt hij hier op de bank en wordt echt elke dag gebruikt (al dan niet door de kat).
Oké nu wil ik dat vest ook, hij ziet er zo heerlijk fijn uit haha. Nu nog een kleur kiezen.
Love it
en de flavourshots ook nog in de smaken: nutella, kokos, cheesecake, cookie, speculaas, chocolade en karamel.
De caramel is echt lekker! Zowel door yoghurt of je koffie!
Oeee dat ga ik morgen proberen!
Ben benieuwd wat je van de tompouce flavour shot en de cookies and cream style saus vindt.
Ik zal het je morgen laten weten!
Cookies and cream is heeerlijk
Want ik had na 6 paar nog niet genoeg Vans
x2 want super chille, zachte t̶r̶a̶i̶n̶i̶n̶g̶s̶ bankhang broek
Heb je dit bij 1 webshop besteld?
Die flavourshots zijn dus voor eiwit shakes. Wat kun je allemaal doen met die sauzen, wat is daar lekker mee behalve door yoghurt?
Je vraag het niet aan mij maar ik ben ook fan van die sauzen. Ik doe ze voornamelijk op (banaan)pannenkoeken, bananenbrood, wafels, ijs, mugcakes, in de zomer maak ik er weleens milkshakes mee of doe gewoon een scheutje door koude sojamelk etc. Eigenlijk bij alles wat me lekker lijkt
Oh en de caramelsaus had ik van de zomer gebruikt in combinatie met gegrilde ananas. Was ook een hit en niemand had door dat het geen “echte” caramelsaus was.
Die gegrilde ananas met karamelsaus klinkt echt heerlijk
Aah door smoothies en mugcakes klinkt echt ideaal.