Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik heb er nog een aantal liggen, stuk of 12. Heb je daar wat aan?

2 likes

Ik heb nog 2 volle kaarten en 26 losse zegels. Kan ze sturen over de app als je wil!

3 likes

FF weer to the rescue @Kurisu. Love dit forum!

13 likes

Als er nog zegels over zijn, ik heb ook interesse!

omg @Artemis @Rockabye @Ohappyday @Bourbon Supergraag als het via de app kan! Zo lief van iedereen :sob: :heart:

3 likes

stuur mijn ook maar een Dm als je ze nodig hebt, heb er 30 voor iemand :blush:

1 like

Ik heb ook nog zegels in de app. 1 volle kaart + 36. Mocht iemand ze willen dan heb ik wel ff instructies nodig hoe ik ze over kan zetten

1 like

Ik heb een volle kaart dankzij @Ohappyday :grinning_face_with_smiling_eyes: Morgen retourneer ik naar dit topic met hopelijk een hapjespan

2 likes

Ik ook! Ik heb ze net weggegeven, maar zie dat genoeg FF’ers nog hebben :orange_heart:

1 like

Same, ik heb ook nog - 12 ofzo.Kan ze per post sturen als iemand nodig heeft, stuur maar bericht.

2 likes

Als iemand nog zegels wil. Ik kan ze via de app naar je sturen! Stuur maar een pb dan!

2 likes

Ik heb ook nog anderhalve spaarkaart ongeveer. PB gerust als je ze via de app wil ontvangen. :relaxed:

2 likes

Ik zoek nog 14 zegels via de app! Wie heeft ze nog niet vergeven?
Miss handig om mn berichtje even een like te geven? Dan weet ik zeker dat ze ondertussen niet vergeven zijn. Scheelt weer reacties :slight_smile:

2 likes

Foto van internet, maar houten jaloezieën via Veneta. Wel zonder ladderband, dit werd bij ons afgeraden gezien onze ramen.

30 likes

Morgen word ik zo blut, maar zo blij!!! :heart_eyes:

18 likes

Een waterkoker, de andere heeft het na 5,5 jaar begeven.

34 likes

Heb nu een kleintje met minivriesvak, ik kijk zo uit naar maandag als deze binnenkomt! Past ook wel in het “ik voel me oud” topic trouwens, nooit gedacht dat ik zo blij zou kunnen worden van een koelkast :grimacing: :joy:

17 likes

Same. Dit had ik destijds met mijn Henry.

Op een bepaald moment kom je op een leeftijd dat je vreugde haalt uit huishoudelijke aankopen.

5 likes

20% korting bij de Asos, mocht wat bestellen van mezelf want mijn jas teruggestuurd:

(de broek)

En voor de vriend twee t-shirts:

15 likes

deze trui

plus deze broek

Maakt deze comfy outfit hoop ik. Van Vanilia

35 likes