Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik doe de flavour shots ook vaak door havermout!

1 like

Dit pakkie van Nike :grin:

46 likes

Ik eet ze vaak door mijn Brinta. Vooral de banaansmaak maar laatst ook speculaas geprobeerd. Ook heeeel lekker. Tompouce zal nieuw zijn want ik heb echt 2 weken geleden besteld en toen heb ik deze niet gezien. Ben benieuwd naar reviews!

2 likes

Ik ben fan van de banaan smaak van de shots, echt heel lekker. Heb er nog een aantal maar vind deze echt goed.

1 like

Nu voor €50 bij amazon.de

54 likes

Ik vind dit steeds super fascinerend maar ik zou echt niet weten wat ik er mee moet. Kopen jullie dit voor de mooi of omdat het leuk is om in elkaar te zetten? En als het dat laatste is, het lijkt me dat je er super snel klaar mee bent, of zie ik dat verkeerd?

1 like

Bij ons komt die gewoon op tafel of op de kast te staan haha, dus voor de mooi. en vooral dat er iets vrolijks op de tafel/kast staat.

edit: dit idee zeg maar:

34 likes

Bedankt voor de tip! Gelijk gekocht😁

1 like

Jaaaa leuk!! Deze had ik ook op t forum gepost omdat mijn vriend dit voorstelde en nu dus in de aanbieding. Dank voor de tip

Ik heb dit net opgehaald in mn wijk voor 5 euro:

Leek me wel leuk om eens te proberen

17 likes

Wauw de hoeveelheid paars in die van Londen is behoorlijk ambitieus :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

@Mila Nog niet eerder geprobeerd! Ze zijn nog niet binnen maar als ze binnen zijn zal ik hier even de smaken reviewen.

@Takkie De sauzen van callowfit heb ik bij dline.nl besteld en de flavourshots bij personalprotein. Die laatste heeft 15% korting nu met de code birthdaybash en voor dline kn je de kortingscode LOTTE10 voor 10% korting op de sausjes :blush:

@Nysmn Ik heb ze voor door proteineshakes maar ook door de havermout, pannenkoekbeslag, koffie. Volgens mij kun je het echt door heeel veel heen doen!

2 likes

Haha ja niet eentje voor beginners. Colosseum lijkt me ook wat lastiger

Allebei van Costes

5 likes

@Camper gezien? :heart:

1 like

Eens wat fatsoenlijke basics van Filippa K aangeschaft. Ben benieuwd hoe deze zitten

en na een tip van @Spaarlamp

19 likes

Aangezien ik nogal lange benen heb en enkelbroeken vaak tot op mn knieën vallen, hopen dat deze past! Van Levi’s

En een winterjas voor mn vriend via only for men

6 likes

Welk model is die broek van Levi’s?

314 Shaping Straight jeans

1 like

@MACdonalds

Oh thanks voor de tip, heb hem ook besteld :smiley:

1 like