Ik zal het je morgen laten weten!
Cookies and cream is heeerlijk
Want ik had na 6 paar nog niet genoeg Vans
x2 want super chille, zachte t̶r̶a̶i̶n̶i̶n̶g̶s̶ bankhang broek
Heb je dit bij 1 webshop besteld?
Die flavourshots zijn dus voor eiwit shakes. Wat kun je allemaal doen met die sauzen, wat is daar lekker mee behalve door yoghurt?
Je vraag het niet aan mij maar ik ben ook fan van die sauzen. Ik doe ze voornamelijk op (banaan)pannenkoeken, bananenbrood, wafels, ijs, mugcakes, in de zomer maak ik er weleens milkshakes mee of doe gewoon een scheutje door koude sojamelk etc. Eigenlijk bij alles wat me lekker lijkt
Oh en de caramelsaus had ik van de zomer gebruikt in combinatie met gegrilde ananas. Was ook een hit en niemand had door dat het geen “echte” caramelsaus was.
Die gegrilde ananas met karamelsaus klinkt echt heerlijk
Aah door smoothies en mugcakes klinkt echt ideaal.
Ahah wij hebben er twee in huis. Waaronder Niek.
Mijn vriend heeft zich er maar bij neergelegd dat ik altijd onder Niek wil liggen.
Ik doe de flavour shots ook vaak door havermout!
Ik eet ze vaak door mijn Brinta. Vooral de banaansmaak maar laatst ook speculaas geprobeerd. Ook heeeel lekker. Tompouce zal nieuw zijn want ik heb echt 2 weken geleden besteld en toen heb ik deze niet gezien. Ben benieuwd naar reviews!
Ik ben fan van de banaan smaak van de shots, echt heel lekker. Heb er nog een aantal maar vind deze echt goed.
Ik vind dit steeds super fascinerend maar ik zou echt niet weten wat ik er mee moet. Kopen jullie dit voor de mooi of omdat het leuk is om in elkaar te zetten? En als het dat laatste is, het lijkt me dat je er super snel klaar mee bent, of zie ik dat verkeerd?
Bij ons komt die gewoon op tafel of op de kast te staan haha, dus voor de mooi. en vooral dat er iets vrolijks op de tafel/kast staat.
edit: dit idee zeg maar:
Bedankt voor de tip! Gelijk gekocht😁
Jaaaa leuk!! Deze had ik ook op t forum gepost omdat mijn vriend dit voorstelde en nu dus in de aanbieding. Dank voor de tip
Ik heb dit net opgehaald in mn wijk voor 5 euro:
Leek me wel leuk om eens te proberen
Wauw de hoeveelheid paars in die van Londen is behoorlijk ambitieus