Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik heb periodes waarin ik wat somberder ben en slecht slaap. Als ik dan mn verzwaringsdeken pak slaap ik een stuk rustiger en dieper.
Gaat om het na jaar en winter.
In de zomer vind ik hem veel te warm.

Welke heb jij? Om hoeveel kg gaat het zeg maar?

Ah slim, mag ik ook van jou weten welke je hebt?

Hij heeft er echt dik een week over gedaan om binnen te komen. Heb hem nog niet gebruikt, maar mijn eerste indruk is mwa. De kleur is wel super mooi en hij kan wel helemaal sluiten gelukkig, maar weet niet of ik hem zoals mijn andere bekers zomaar in een tas zou gooien. Omdat ik het idee heb dat je de bovenkant niet echt stevig kan vastdraaien. Je hebt hem echt zo los. Zal hem vandaag eens gebruiken thuis dan kan ik je een update geven.

1 like

Er is nu ook een topic voor dus daar kan eventuele andere vragen stellen! Skate & roll heet het.

1 like

Er is sinds gisteren een skatetopic!

Ik doe zelf vooral dansrolschaatsen en eigenlijk geen lange afstanden dus durf er niet zo heel veel over te zeggen, maar ik zou je vraag daar even stellen, daar zijn meer mensen die afstanden doen op rolschaatsen of skeelers!

Edit:
Wat @Dombo zegt dus :grin:

2 likes

Ik heb er eentje via de telegraaf actie.
Als je googled vind je hem zo :slight_smile:

Ik zou zo graag langs het tuincentrum gaan maarja bij gebrek aan beter dan maar zo:

18 likes

Ik wil in eerst instantie gewoon stukjes ermee gaan rijden, ook om zekerder te worden op wieltjes. Denk overigens dat ik niet verder dan een pirouette kom qua kunstjes.

2 likes

verzwaringsdeken_1

Ik kan me niet meer herinneren wie het was en in welk topic, maar iemand deelde de telegraaf aanbieding van een verzwaringdeken en na 400 jaar slecht slapen en 72% korting wil ik het wel proberen :’)

16 likes

Heeft er iemand een kortingscode can z alando voor mij?

Excuus

@Falkor Ik wil meerdere dingen proberen maar eerst ervoor zorgen dat ik gewoon redelijke stukken kan rolschaatsen zonder valpartijen. :stuck_out_tongue:

Screen Shot 2021-02-26 at 15.56.38

Dit is echt zo’n ding dat ik het liefst gewoon zelf had gemaakt maar ik heb daar echt het geduld niet voor. Van de Zara en hopelijk kijk ik dan wat blijer.

6 likes

Love deze! Heb ze in het geschubte leer. Wilde eerst jadons maar die hebben een rits en dat vind ik lelijk. Haal nu gewoon die rits uit het midden weg. Ook mooi dat ze 1 vetergaatje lager zijn dan de Jadons

6 likes

lekker snoeien:
image

En druifheide voor in een pot:

8 likes

Ik ben overstag gegaan :heart_eyes:

27 likes

Heel leuk! Waar is deze van? (In probeerde op afbeelding te zoeken, maar ik weet niet meer hoe je dat doet? :exploding_head:)

2 likes

Ik had ook via een actie! Denk dezelfde.