Show je laatste aankopen #7

Als je hem op koel zet, nog even een tip die ik kreeg van de airco man: Zet een ventilator in de deur opening van de betreffende kamer, dan verspreid die de lucht van de airco. Dat werkt wel echt voor de koelte. Bij warmte heeft dat weinig zin
@Camper

1 like

Flink wezen shoppen:

Zara

Zara

Zara

Blouse, ook van Zara

Basic zwart t-shirt, Zara

H&M (niet mijn foto!)

Top. van Costes

Costes

Shein

Shein

19 likes

Deze werd net bezorgd en ik heb mijn eerste bakkie al op👌🏽

20 likes

11 likes

En heb weekend vrij genomen bij de ns dus ik ga lekker musea ontdekken :star_struck:

Zo blij mee, was vergeten hoe handig zo’n ding is

Toch gevallen voor de rotantrend, xenos

Lekker grote mokken, ook xenos

21 likes

Powerbank met ingebouwde kabeltjes, vet blij mee! Heel klein ding met grote capaciteit en makkelijk zo zonder extra kabel in je tas. iPhone XS batterij begint slecht te worden.

14 likes

Via sidestep shoes! Daar hadden ze mijn maat nog. Ik heb er nog nooit wat besteld en de reviews zijn wisselend dus nog even afwachten haha. Maar hoop dat ze gewoon binnenkomen!

1 like

Ben normaal niet zo van de dierenprint, maar ik vond deze heel leuk en ook nog in de sale ook.

11 likes

Ik had ze ook besteld, maar als ik had geweten dat het retour proces zo omslachtig was had ik ze niet besteld.
Ik ga over 2 dagen met vakantie, maar nu moet ik een week wachten op info hoe ze terug te sturen?
Jezus wat slecht.

Heb jij ze al binnen? Ik vind ze zo gelig… :confused:

1 like

Ik snap echt niet hoe DHL nog kan bestaan, wat een klotebedrijf is dat toch

3 likes

Wat stom! DHL is inderdaad zo kut. Maar is er ook geen pick up point in de buurt?

Vreselijk toch! Bij ons gooien ze sinds kort de pakketje gewoon op een hoop in de portiek zonder aan te bellen. Echt aso. Maar misschien moet dit in het pakketjesirritatie topic haha

Die is ook van Made!

Bij boozyshop. Deze allemaal nog nooit geprobeerd. Wel goede recensies en ik zoek nog steeds de juiste producten dus dit maar eens proberen.

8 likes

Saaie uitzet aankopen want over een paar weken m’n eigen appartement. Alles met korting bij Blokker en Wehkamp.

!

Gastendoekjes gekocht bij Loods5 :leopard:

31 likes

Heb je al een stofdoek?

9 likes

Ohh welk model is dit? Zo lekker zoet

Toch geen louis

48 likes

Het is DM9465-001 maar ik had wat tijd over en was bij nieuw binnen aan het rond kijken :smiley:

1 like

Deze vind ik zo fijn, heerlijk licht zijn ze en je hoeft er niet te voorzichtig mee te doen. En bestendig tegen de regen :sunglasses:

2 likes