Show je laatste aankopen #7

Sportkleding omdat ik weer goed bezig ben:

Lululemon sportbh via Vinted:

En nog via lululemon zelf:

10 likes

Ik had de wielen van mijn bureaustoel gesloopt.

image

En de kat de krabmat.

Gokje met 80% korting. Trui al binnen en die staat leuk met een jeans.

Fleurig sjaaltje :slight_smile:

14 likes

Zou jij first lady willen zijn?

• Ja wel
  • Nee absoluut niet
  • Twijfel

0 stemmers

HAHA oke sorry dit hoorde niet hier :rofl: weet niet hoe dit gebeurt is

4 likes

Lekker pakske om in te flaneren

35 likes

Bestaat zeker, maar dit kopen mensen voor zichzelf dus je zult er mee moeten leven :joy:

2 likes

Sport beha in de sale van Hunkemoller, voor €10,- (en betaalt met een cadeaukaart die ik ongeveer 15 jaar geleden kreeg haha)

13 likes

Welk broekje is dit? Ik ben ook op zoek naar een korte Lululemon tight (donkerblauw eigenlijk) maar ze hebben steeds mijn maat niet. Dit zwart gemêleerde vind ik mooi iig!

Deze! Ik wilde eigenlijk normaal zwart maar deze was in de aanbieding

5 likes

Thanks! Gelijk besteld want deze korting kan ik niet weerstaan. En ook die blauwe sports bra erbij :grin:

Edit: jij bent met recht een onderbroek-influencer

3 likes

ik twee weken terug ofzo nieuwe broek besteld bij Asos. verkeerde maat ontvangen.
Terug gestuurd. ik twee nieuwe besteld, gewoon precies dezelfde maat. Krijg ik nu net binnen. Krijg ik er twee in de verkeerde maat. Gaat lekker ASOS.

Haha wat goed! Ja die ‘we made too much’ kortingen zijn wel heel chill! Wilde eerst eigenlijk een andere kleur sportbh maar als de ander dan 20 euro goedkoper is dan kies ik toch die met korting haha

2 likes

Dit zijn essentiële aankopen.

22 likes

Nieuw paar van m’n favoriete witte sneakers, met 30% korting :tada:

14 likes

Eierballen😂

1 like

Oe waar heb je deze besteld/gekocht?

1 like

Dat zijn sowieso de beste ballen :laughing:

Bij Reebok zelf met deze code RQNK-VVBX-392F-P2R6

Mango bomber. 14,- in een mango outlet

13 likes

Geen zin in de stress/het uitzoekwerk voor een (lange) zomervakantie dus dat laat ik dit jaar maar aan me voorbij gaan. Maar wel een weekendje Antwerpen geboekt, zin in! Nu lijstjes maken waar ik wil eten (uiteraard).

34 likes

De zelfschilderende mok van Bob Ross, met het beschermplastic er nog op (op de foto niet meer) voor 50 cent bij een kringloop. En hij doet het :boom:

70 likes