Show je laatste aankopen #7

Nu wel een foto plaatsen in het outfittopic die matcht met de mok. :art: :tshirt:

4 likes

Nieuwe Longchamp

63 likes

En dat alles dankzij een cadeaubon voor slechts 15 euro.

9 likes

Een artisjok waxinehouder! Helemaal blij mee!

49 likes

Ik heb dus spijt dat ik jadons heb want dit leer is zo veel fijner en vet handig dat je ook dat stukje bij de veters er af kan halen. Nog meer afwisseling.

Oeh, zou je willen laten weten hoe de shower oil bevalt?

Niet om de details aan te passen (dus zonder veters in je face aan te passen). Ik heb de normale jadon en de max en hoop dat ze een eeuw meegaan want ik wil niet nog een keer ze inlopen. :stuck_out_tongue:

Heel mooi :heart_eyes:

1 like

Omg zo vet!

1 like

Ik heb die al een tijdje en vind hem heerlijk. Laat een heel fijn laagje op je huid achter. Ik gebruik hem af en toe voor het slapen gaan en dan lig ik met een heerlijk zacht huidje in bed :joy:. Ik gebruik nooit body lotion oid dus dan is dit wel een makkelijke manier om af en toe eens m’n huid te verzorgen vind ik.

1 like

Als je niet alles al vol gepland hebt zou ik sowieso naar Pasta Hippo Vino gaan voor de goede wijn en pasta!

1 like

Goede tips zijn altijd welkom! Ziet er goed uit ook, gaat op mijn lijstje :grinning_face_with_smiling_eyes:

Allemaal van perfectlybasics.nl

15 likes

Merch

10 likes

6 likes

Wat is het?

1 like

Een voerautomaat die reageert op de microchip, waardoor mijn ene kat minder kansen krijgt om het dieetvoer van de andere kat te stelen. 🥲 Als er een chip in de buurt komt die het apparaat niet geregistreerd heeft staan, dan zal het klepje sluiten!

15 likes

Die elastieken zijn zo fijn

2 likes

Deze hebben mijn broer en schoonzus ook voor de katten, werkt heel goed bij hen! Kunnen niet meer zonder

1 like

Thanks! Ik heb gelijk ook een nieuw paar van m’n favo Reeboks besteld. :hugs:

Deze dus!

12 likes