Show je laatste aankopen #7

Wat is het?

1 like

Een voerautomaat die reageert op de microchip, waardoor mijn ene kat minder kansen krijgt om het dieetvoer van de andere kat te stelen. 🥲 Als er een chip in de buurt komt die het apparaat niet geregistreerd heeft staan, dan zal het klepje sluiten!

15 likes

Die elastieken zijn zo fijn

2 likes

Deze hebben mijn broer en schoonzus ook voor de katten, werkt heel goed bij hen! Kunnen niet meer zonder

1 like

Thanks! Ik heb gelijk ook een nieuw paar van m’n favo Reeboks besteld. :hugs:

Deze dus!

12 likes

En nog wat kettingen en een riem. Allemaal van loavies.

37 likes

Heeel leuk allemaal!

1 like

Leuk! dat bovenste jurkje heb ik ook, echt een fijn jurkje.

1 like

:joy:ja ik eigenlijk ook dus ik hoop dat niet alles leuk staat, anders wordt het jankend afterpay betalen

2 likes

Zo mooi! Hoe is de kwaliteit? Ik twijfel door de prijs een beetje want heb hem niet echt nodig eigenlijk haha

1 like

7 likes

Bikini van protest, rok van object, short van oneill, bh van triumph (wel met beugel maar zit echt prima). Sommige sale sommige niet.
De bikini was een gokje, wilde een wat sportiever model die niet afzakt (dat moet ik nog ondervinden haha). Maar met 75e paste L me goed en het broekje ook. Dus ben benieuwd! Heb al van die bh achtige bikini’s met beugel maar wilde een ander type.

18 likes

Wilde dit al langer proberen en nu was er een goede aanbieding bij Ici Paris, 40% korting. Ben benieuwd!

14 likes

Heb echt nostalgische gedachten bij dit product.

25 likes

Sorry mensen, maar ik zag zo’n goede aanbieding bij Bol.com dus ik kon haar niet laten liggen. Het is een retourzending en hopelijk niet omdat dr ogen scheel staan :grimacing:

22 likes

Wat is het tegenwoordig dat barbiepoppen geregeld leukere kleding dragen dan wat je in de winkels kunt vinden. :cry:

4 likes

Kijk nu toch eens wat ik heb gescoord.

25 likes

Trauma. Door dit product ben ik op mijn 13e opgepakt door de popo 🥲🥲🥲(nee gewoon door mezelf maar goed).

7 likes

Misschien moet @Soy.peor deze kleding voor ons namaken

1 like

Inclusief klittenband achterin ?

9 likes