Fabienne Chapot, hij heet Natasja
Jaaa dit formaat is geweldig. Zelf begin dit jaar een iPhone 12 Mini gekocht en was eerst bang dat ik spijt zou krijgen. Maar het is echt het beste ooit, kan overal met één hand bij en hij past fatsoenlijk in tasjes
Haha ja zo gaat het altijd hè! Voor de smartphone gingen we van groot naar klein, toen van klein naar groot, en nu gaan we weer terug naar klein.
Brabantia sort&go 3L en composteerbare zakjes.
Omdat we nu in Rotterdam bij hoogbouw ook gft moeten scheiden.
Volgend weekend ga ik ze ophangen!
Moet nog een aantal posters die ik via Etsy heb gekocht laten printen
Welke zakjes doe je hier in die goed passen?
Geen idee. Volgens mij elk zakje van 5 of 6 L maar ik zelf heb hondenpoepzakjes gekocht zijn half zo duur en die ik heb zijn ook 100% composteerbaar. Qua maat zijn die iets van 20 x 30 cm en ik weet niet of ze heel goed passen maar ik denk het wel.
Oh chill… ik mag geen composteerbare zakjes gebruiken waar ik woon😭. Bakje is wel heel fijn!
Heb je een vitrine om ze daarin te etaleren of heb je een andere soort display?
Een kamer vol dozen, omdat ik geen plek heb en ik ze tegen stof wil beschermen 🥲
Hopelijk volgend jaar een eigen huis met grote kast
Gewoon een walk in wardrobe, maar ipv kleding zijn het poppen
Het is zo leuk dat je dit verzamelt! Ik hoop dat je ze snel kan uitstallen. Waarschijnlijk ken je deze website al, maar ik kwam laatst deze website tegen.
https://www.colouredgoodies.nl/ ze hebben zoveel diverse poppen en ook een aantal diverse Barbies. Vond het zo’n cool idee haha.
Love it! Heb je een linkje van de verkoper?
Omg te cute!
Ik denk dat je die van Frank Ocean bedoelt. Ik heb even gezocht in mijn account, maar de verkoper is er helaas mee gestopt. Het was deze verkoper:
Dat is een goeie, ga ik daar ook even naar kijken.