Lekker sabbelen 
Het pak. Van NA-KD. Eigenlijk vind ik alles van NA-KD kut maar ik heb hoop. Op filmpjes en foto’s ziet het er goed uit
Ik heb echt genoeg items van Nakd die echt van prima kwaliteit zijn.
Ja ik denk ook dat ik elke keer net het verkeerde bestel. Vaak dat de kleur echt totaal anders is dan op de foto’s
wauw, mooi! heb je een linkje?
Deze is zo mooi! Paar dagen geleden ook gekocht.
Als je bij blazers zoekt op grijs kom je hem wel tegen!

!!
De award ‘meest hippe persoon die revalideert’ heb je iig al in de pocket met die sneakers en blouse. 
Hahaha wat een leuk compliment die ga ik op m’n cv zetten. Nu m’n rollator nog versieren en dan zo de catwalk op.
Ik heb hem ook, is van Costes.
Grey flare trousers ofzo heet het.
Die all stars lijken me zo tof! vooral het platform idee. ben benieuwd of ze daardoor minder plat lopen.
Dat heb ik dus ook! (Voordat ik mijn steunzolen had, eigenlijk heb ik sinds die tijd niet meer geprobeerd)
Vind ze er alleen altijd wel tof uit zien 
Ik heb de multitool ook besteld, voor dezelfde reden! M’n vriend zei dat het forum erg handig was voor dit soort dingen haha.
Mega toffe Allstars!! Weet je toevallig of de binnenzool daarvan er uit kan?
Oh jammer! Ik heb ook steunzolen en dat is altijd een gevecht. Mijn podoloog vertelde dat je beter niet je steunzool op een bestaande binnenzool kan doen omdat dat dan instabiel kan zijn. Maar allstar binnenzolen zijn natuurlijk wel heel plat dus misschien is dat anders…
@Dombo ik doe het ook bij mijn Vans. heb ook vaak dat als ik nieuwe schoenen meeneem op moment van steunzolen, dat ze ook niet die laag van de Vans er uit halen. Dus dan ga ik er vanuit dat ze dat wel goed vinden.
@pastelzwart Ik ben heel benieuwd of het gaat passen of dat je maatje groter nodig hebt. Wil je het mij laten weten?