Show je laatste aankopen #7

image

Ben echt onredelijk enthousiast over dit beest van een stofzuiger

29 likes

Ja echt een topding he! Ik heb m net ook al heel enthousiast aan de schoonmaakster geshowd en zij was ook enthousiast :joy:

1 like

Deze heb ik ook en mijn huiis is nog nooit zo schoon geweest :thumbsup:

En @Unquestionable en @Memorylane hebben jullie ook huisdieren? Ik ben opzoek naar een fatsoenlijke stofzuiger die niet na 1 week verstopt zit van de hondenharen :crazy_face:.

1 like

Ik heb deze speciaal voor mijn toekomstige kat gekocht, dus ik hoop dat deze haren aan kan :grimacing:

2 likes

Ik ben heel blij met onze dyson, was wel een rib uit mijn lijf

3 likes

Deze heb ik ook en ik heb twee katten. Werkt prima en je kan 'm leeggooien als ie niet goed meer zuigt. Dat vergeet ik altijd, maar daarna werkt ie weer goed. Ik zou alleen niet weten hoe vaak ik dat doe, zeker niet elke week.

3 likes

Nee ik heb zelf geen huisdieren, maar wekelijks wel een hond op bezoek en de stofzuiger zuigt alle haren op!

1 like

Ring van Regal Rose via Vinted.

35 likes

Voor m’n verjaardag gevraagd, hoop heel erg dat ze een beetje fijn zitten!

31 likes

Die dingen zijn zoooo handig.
Heb ze al zon 10 jaar en gebruik ze elk jaar weer heel veel in de herfst met boswandelingen enzo.
Ze zitten ook super lekker vind ik. Goeie aankoop! Ga je veel plezier van hebben. :ok_hand:t3:

2 likes

Ik heb een hond en een kat (en 2 dochter, die tellen ook mee toch?).

Ik vind vooral die borstel speciaal voor tapijt echt heel chill voor het (laag polige) kleed dat we hebben liggen. Heb het idee dat die de haren van de dieren echt een stuk beter eruit haalt op die manier. En op de gewone vloer werkt het normale opzet ding gewoon goed

1 like

Blokker glazen vershouddozen

Winterjas Only

Crest Whitestrips

6 likes

Jas van Columbia.
Ik heb eigenlijk alleen dunne jasjes en ik ga vrijdag een dagje naar Channel Islands National Park en we moeten dan heel vroeg een uur met de boot.
Dus leek me nu wel een goed idee om een warmere jas te kopen!

14 likes

pprot

Oorbellen dragen weer een kans geven. Via https://www.tommasini.nl/

7 likes

Its so pretty :smiling_face_with_three_hearts:
Cotton Club

24 likes

Mooi. Van welk merk zijn deze?

1 like

Lekker beige :grin: Vooral benieuwd naar de Teddy jas, ziet er te chill uit!

25 likes

Bershka!

2 likes

Slim! Ik woon niet meer in Nederland en hoewel ik best heimwee kan hebben, ben ik blij dat er hier geen geknal is met Oud en Nieuw. Of beter gezegd, het is er wel, maar echt alleen een uurtje rond middernacht, niet dat het al vanaf Sinterklaas raak is

2 likes