Show je laatste aankopen #7

De zwarte jurk kun je mega veel manieren combineren! Gewoon zo, of met een spijkerjasje, of leren jasje, met een grote trui in de winter(dan zie je enkel de rok), met laarsjes sandalen, hakken of sneakers.
Of juist met een riempje of zo’n heupketting (zo kun je hem ook korter maker door de blousen, dan lijkt t een top met rok. Etc. Zou sowieso die kiezen!

1 like

Heel leuk! Waarvan?

1 like

Het forumbroekje. Zit echt super fijn! Lekker stretch, lekker luchtig… super blij mee. Zo jammer dat hij er niet in meer kleurtjes is.

9 likes

Ik weet niet wat het materiaal is (en de prijs) maar als het goedkoop is en van natuurlijk materiaal zou je er natuurlijk eentje in een andere kleur kunnen verven.

3 likes

The confidante spirits!

2 likes

Dit klinkt leuk! Geef je een review in het boekentopic als je hem uit hebt?

5 likes

Leuk! Heb 'm meteen even gereserveerd bij de bibliotheek :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Haha oké goed dat je 'm vorige week niet hebt gekocht dan!

Thanks voor de tips! Maar ik ben echt een jeansmeisje, en draag alleen een jurk wanneer het “moet”, dus wanneer het heel warm is, haha. Dan zijn jasjes of truien niet echt van toepassing.

Een riempje kan alleen in de taille omdat het echt een trapezemodel is. Door 'm te blousen zou ik echt op een kerstboom gaan lijken.

Echt kut he, als het mijn eigen geld was gingen ze gewoon allebei terug haha maar die cadeaubon gaat nu al ongeveer 10 bestellingen mee. Ik slaag gewoon nooit meer bij Zara.

@Lula die donkergroene jurk die jij mooi vond was echt een no-go, normaal zou zo’n snit net goed staan op mijn figuur maar het benadrukte mijn dijen (niet eens mijn billen of heupen, nee echt de breedte van mijn bovenbenen vanaf mijn knieën), deed mijn buik groter lijken en mijn tieten kleiner?? Dat is precies het omgekeerde van wat zo’n jurk hoort te doen.

1 like

En iets kopen van de home collectie dan? Ze hebben inmiddels best een heel breed aasortiment! :blush:

Deze stick heb ik ook en toen ik bestelde dacht ik dat ie een soort deo size was haha.
Super dom van me, maar wel nog steeds blij mee!

1 like

Deze binnen gekregen en ze zijn echt de shiiiiit

43 likes

Dit wou ik ook net voorstellen ja! Of een zonnebril?Oorbellen? Handtas? Twee keer hetzelfde parfum? @VickyViolence
Zonde om dan ‘verplicht’ iets te moeten kopen dat je tegen je zin of zelfs helemaal niet zal dragen…

2 kaartjes voor de verjaardag van mijn petekindje. Ze wilde heel graag samen iets gaan doen.

27 likes

@DahliaDavin @NeverLeNkemise
Thanks voor de tips! Maar ik zal het met deze keuzes moeten doen haha, want de bon is slechts tot de 15de geldig. De bestelling retour zenden gaat te lang duren.

Ik denk dat ik de blauwe jurk zwart ga verven!

Oh ja Sita. Ik herkende haar maar wist het niet te plaatsten.

2 likes

Nieuwe gedichtenbundel :tada:

Edit: omg ik kreeg dit mailtje en nu voel ik me een stalkerfan.

138 likes

Ik zat dus vorige week op een terras en zij zat er ook. Heeft ongeveer 1,5 uur geduurd voordat ik wist waar ze me bekend van voor kwam

1 like

Ik word echt oud, de dag is gekomen dat ik koeltassen koop.

12 likes

alles van TopVintage

25 likes