Costum portrait via Etsy. Het was nog even een zoektocht naar iets wat niet bijna 200 euro kost maar wel leuk is.
Ben heel benieuwd!
Wat een beauty en wat goed dat je hem voor jezelf hebt gekocht! Veel plezier ermee
LOVE IT!
Oeh heel leuk, thanks voor de foto!
Oké ik heb het teruggebracht tot drie keuzes:
blauwe jurk
zwarte jurk
sjaaltje en een parfum
De blauwe jurk is prima. De kleur vind ik een beetje… Vreemd? Als ik het decolleté een beetje dicht naai zou ik 'm naar kantoor kunnen dragen, da’s altijd handig. Ik zou de mouwen opstropen, behalve wanneer ik mijn armen wat wil beschermen tegen de zon.
De zwarte zit prachtig! Maar is wel nogal formeel (valt tot op de grond bij mij), en ga ik eigenlijk alleen op vakantie op avondjes uit “kunnen” dragen… En dan nog loop ik meestal zonder makeup en halfnat haar in een knot dus valt de keuze vaker op iets meer casual. Oh en het ding kreukt ook, dus of het zo handig reist…
Het printje van het sjaaltje vind ik leuk, maar ik draag nooit sjaaltjes. Hij’s wel van zijde gemaakt, en er zal vast ooit wel een moment komen dat ik denk “oh had ik nu maar een zijden sjaaltje”. Maar dat is dus niet nu. En parfum is altijd goed haha.
Ik “moet” kiezen want mijn cadeaubon vervalt in 6 dagen haha.
- Blauwe jurk
- Zwarte jurk
- Sjaaltje en parfum
0 stemmers
Bedankt voor jullie aandacht.
Of de zwarte jurk iets korter laten maken?
Dat is wel een goed idee! Zal straks eens kijken hoe dat eruit zou zien.
Nu ik mijn eigen verhaal over de blauwe jurk zie denk ik dat ik daar in ieder geval al niet voor moet kiezen haha. Dan mag 'ie nog zo handig zijn, als ik me er niet mezelf in voel, ga ik 'm toch nooit aantrekken.
(Misschien moet ik 'm zwart verven? )
Nu matchen we half, ik heb het blouseje ervan.
De zwarte jurk kun je mega veel manieren combineren! Gewoon zo, of met een spijkerjasje, of leren jasje, met een grote trui in de winter(dan zie je enkel de rok), met laarsjes sandalen, hakken of sneakers.
Of juist met een riempje of zo’n heupketting (zo kun je hem ook korter maker door de blousen, dan lijkt t een top met rok. Etc. Zou sowieso die kiezen!
Heel leuk! Waarvan?
Het forumbroekje. Zit echt super fijn! Lekker stretch, lekker luchtig… super blij mee. Zo jammer dat hij er niet in meer kleurtjes is.
Ik weet niet wat het materiaal is (en de prijs) maar als het goedkoop is en van natuurlijk materiaal zou je er natuurlijk eentje in een andere kleur kunnen verven.
The confidante spirits!
Dit klinkt leuk! Geef je een review in het boekentopic als je hem uit hebt?
Leuk! Heb 'm meteen even gereserveerd bij de bibliotheek
Haha oké goed dat je 'm vorige week niet hebt gekocht dan!
Thanks voor de tips! Maar ik ben echt een jeansmeisje, en draag alleen een jurk wanneer het “moet”, dus wanneer het heel warm is, haha. Dan zijn jasjes of truien niet echt van toepassing.
Een riempje kan alleen in de taille omdat het echt een trapezemodel is. Door 'm te blousen zou ik echt op een kerstboom gaan lijken.
Echt kut he, als het mijn eigen geld was gingen ze gewoon allebei terug haha maar die cadeaubon gaat nu al ongeveer 10 bestellingen mee. Ik slaag gewoon nooit meer bij Zara.
@Lula die donkergroene jurk die jij mooi vond was echt een no-go, normaal zou zo’n snit net goed staan op mijn figuur maar het benadrukte mijn dijen (niet eens mijn billen of heupen, nee echt de breedte van mijn bovenbenen vanaf mijn knieën), deed mijn buik groter lijken en mijn tieten kleiner?? Dat is precies het omgekeerde van wat zo’n jurk hoort te doen.
En iets kopen van de home collectie dan? Ze hebben inmiddels best een heel breed aasortiment!