Deze stick heb ik ook en toen ik bestelde dacht ik dat ie een soort deo size was haha.
Super dom van me, maar wel nog steeds blij mee!
Dit wou ik ook net voorstellen ja! Of een zonnebril?Oorbellen? Handtas? Twee keer hetzelfde parfum? @VickyViolence
Zonde om dan ‘verplicht’ iets te moeten kopen dat je tegen je zin of zelfs helemaal niet zal dragen…
@DahliaDavin @NeverLeNkemise
Thanks voor de tips! Maar ik zal het met deze keuzes moeten doen haha, want de bon is slechts tot de 15de geldig. De bestelling retour zenden gaat te lang duren.
Ik denk dat ik de blauwe jurk zwart ga verven!
Oh ja Sita. Ik herkende haar maar wist het niet te plaatsten.
Ik zat dus vorige week op een terras en zij zat er ook. Heeft ongeveer 1,5 uur geduurd voordat ik wist waar ze me bekend van voor kwam
Omg ik had bij wijze van grapje teruggestuurd of ik nu een gesigneerd exemplaar krijg. Had helemaal geen reactie meer verwacht maar hij mailde supersnel terug dat ik daar absoluut recht op heb en dat de eerste bestelling zo’n speciaal moment is voor hem. Echt een toffe gast!
Ja hij is echt superleuk, heb met hem gewerkt toen hij nog niet fulltime schrijver was. En zo grappig!
Wow, die yeti koeltas leek me mooi en handig voor gekolfde melk enzo. Maar die kost 89 euro??? Ik ben in shock. Kun je er ook mee bellen?
Oh wat leuk! Ik ben echt mega fan van zijn bundels. Precies de goede verdeling tussen grappig en serieus. Heb ook al regelmatig een uitgetypt gedicht van hem cadeau gedaan en dat is altijd een succes.
I know
Ik denk dan maar dat ik veel geld bespaard door mijn eigen lunch mee te nemen ipv steeds broodjes te kopen op het werk.
Had via het forum een ander getipt gekregen van ‘Pack It’ die me ideaal leek, meer dan helft van de prijs was, maar die was uitverkocht in de versie die ik wilde. En als ik iets in mijn hoofd heb wil ik het meteen hebben.
Weet niet of dit fijner is dan een gewone ventilator maar het doet vast zijn werk wel. Was wel heel cheap dus hopelijk gaat hij minstens 1 zomer mee haha en volgens mij zit er ook een timer op dus kan ik hem ook in de slaapkamer neerzetten.

Dacht koop nu maar alvast want over een maand vraagt iedereen weer de hoofdprijs omdat ze uitverkocht raken.
Heb je een linkje?
Medion vind ik altijd wel een prima merk dus ik vertrouw het wel haha. Maar timer weet ik bij nader inzien niet eens zeker haha maar er zitten wel 10.000 lampjes op de bovenkant.
Edit: Oh ik zie wel iets met 1 uur en 2 uur enz dus denk het wel
Edit 2: En met afstandsbediening!
Edit 3: Ooh en 2 jaar garantie dus sowieso 2 zomers haha
Hahaha, toppp🤟
Ga je ook bestellen?