Show je laatste aankopen #7

Ohh dat klinkt ook leuk ja! Ik had toevallig laatst ook volume 6 gehaald (en 4 en 5), maar vond ze weer heel leuk! Koop ze nu met mijn tweewekelijkse fooi als een klein kind met zakgeld haha :’)

Ga de volgende keer 7-8-9 halen en dan ook even Wayward bekijken. Dat ziet er wel leuk uit. Wicked & Devine spreekt de tekenstijl me niet zo aan :grimacing:

Wist helemaal niet dat ze funko’s van Saga hadden! @Foucher

Jurkje van de H&M uit de sale. Hopelijk staat hij leuk met sneakers.

24 likes

Yass

31 likes

Wow deze zijn cool!

Boek bij Jennie/vegan cadeaupakketten. Hoe leuk is dit ingepakt. Je kunt er een cadeau aan jezelf sturen :slight_smile: kaartje erbij, echt leuk. Nu kan ik hopelijk plantjes laten groeien want daar gaat het boek over

30 likes

image

Mijn oude stekkerdoos begaf het dus nu maar fancy exemplaren met kleurtjes :stuck_out_tongue:

Zomerschoenen van Mag

34 likes

En nog een jurk van de c&a maar die staat niet online. Eerlijk, ik koop normaal nooit wat daar maar ze hebben nu er wel wat pareltjes tussen zitten :slight_smile:

10 likes

Oh leuk koop je deze gewoon bij de bouwmarkt?

2 likes

Sneakers!

7 likes

Nu nog op zoek naar een wetsuit

37 likes

10 likes

https://www.google.com/shopping/product/2518507101674190649?lsf=seller:10612051,store:2485411969928385285,lsfqd:0&prds=oid:7192469157203170117&q=stekkerdozen+en+piekspanningsbeveiliging&hl=nl-nl&ei=_zfXYLGdO4f5sAf2xIHQDg&lsft=gclid:CjwKCAjwoNuGBhA8EiwAFxomA9Kl_CVDtw1BVJTjK6fQD0gFY1Y0u59uTm1xizmr5UXdUZ0gN6bxlhoCmU4QAvD_BwE

Weet niet of zij ze hier vandaan heeft, maar ik zocht op ‘gekleurde stekkerdoos’

Bij de Blokker heb ik ze vandaan voor 12,95 oid.

4 likes

Ik wil ook een fancy stekkerdoos.

3 likes

Ik wil graag een wit jurkje voor stranddagen enzo (ik verblijf minstens een maand aan het strand dus die zijn er genoeg), is deze leuk? Mijn onderbroek schijnt gigantisch door maar ik heb geen bh aan en mijn tepels zijn niet te zien! Tips zijn welkom!!!

Zal ik hem kopen?
  • Kopen!
  • Niet kopen!

0 stemmers

2 likes

Als je je er onzeker over voelt zou je er misschien een bikini broekje onder kunnen doen? Maar hij staat je geweldig!

1 like

Hij staat je goed! Maar ik heb op niet kopen gestemd omdat ik denk dat een bikini of badpak er onder niet mooi is, dat je dat door dat blote stuk gaat zien. Dat ‘ie doorschijnt zou ik niet erg vinden trouwens als je hem echt als strand jurkje gaat dragen.

1 like

De jurk ook nog in het groen en ook nog de normale zonnebrand.
En de slippers kreeg ik telkens reclame voor op insta, die hebben een voetbed. Ik was sceptisch omdat ik altijd steunzolen draag, maar het zit verrassend goed.

15 likes

Hij staat je zeker, maar ik vind de stof niet zo mooi vallen. Met een bikini zou het doorschijnende wel kunnen op het strand, maar ik denk dat de bovenkant niet mooi is met een bikini eronder. Dus eindstand niet kopen.

3 likes

Wow dem boobs. Lucky girl.

Maar JA! De jurk staat je prachtig!
Nu is mij niet duidelijk of je hem wil dragen over een bikini of wil dragen wanneer je als een hete chick over het strand flaneert. In geval van het tweede; met een huidskleurige slip zie je niets meer. Of zonder :smirk::smirk::smirk:

Over je bikini heen lijkt mij niet fijn. Ik zou dan zelf voor iets langers en lossers gaan, maar ik ben dan ook geen hete chick.

2 likes