Show je laatste aankopen #7

Alles is van Otrium. Vandaag ontdekt, en het scheelt echt veel op sommige producten.

18 likes

Ik heb ook archies slippers gekocht net als @Ludo vanwege de ingebouwde steunzool idd en dat ze bijna niet kapot kunnen. Ze zitten wel lekker ja

6 likes

Lol probeer je nou een move te maken?

18 likes

Haha ik haal ook altijd Lady Speed Stick en ik had gelukkig nog een hele voorraad (maar die begint nu wel op te raken), mag ik vragen waar jij ze gekocht hebt?

2 likes

Ik heb eens een heel pak op Amazon gekocht en er jaren mee gedaan

3 likes

Ja, want daar bestel ik al jaren.

1 like

Als het even kan…

Zijn dms voor, slide je slag

7 likes

Vallen ze klein, groot of precies jouw maat?
Ik heb 35,5 maar slippers 36 zijn vaak net iets te groot nog.

1 like

Ongevraagde tip, maar Fitflop heeft ook comfortabele teenslippers en dat merk valt klein uit :slight_smile:

2 likes

Bol.com verkoopt ze ook! Ik zweer ook bij dit merk, laatste keer dat ik in de VS was heb ik er 8 meegenomen en toen keek de kassadame bij de Walgreens me aan alsof ik gek was haha. :joy:

2 likes

Eerste reactie was “ugh die lelijke dingen”
Maar ze hebben ook normale slippers zie ik nu!
Ga ze eens passen

1 like

Met 50 foto vellen erbij

18 likes

ik vind ze klein vallen. ik heb 38 en ben voor de 38,5-39 gegaan en die zijn me eigenlijk nog best klein, twijfelde of ik ze niet om wilde ruilen.
Mijn vriend draagt schoenen maat 44 en is voor de 45-45,5 gegaan en die zitten hem goed.
de band zit ook heel strak (USP van ze).

2 likes

Ja vooral teenslipper bandjes zitten erg los normaal. Heel irritant.
Wellicht toch maar eens aanschaffen

1 like

Met 30% korting

En een keer wat anders proberen dan Nivea

14 likes

interessant die nagellak! blijven ze goed zitten? en waar heb je ze gekocht?

Ik dacht dat we op het forum de ongeschreven regel hadden geen commentaar (ook niet positief) te leveren op elkaars figuur en uiterlijk, ik vind het een beetje awk om zo openlijk te raven op de borsten van @anon28710462. Je kan ook gewoon zeggen dat het jurkje mooi staat zonder dat te benoemen.

62 likes

Je hebt 2 soorten, plantbased en waterbased en ik heb er al 1 die plantbased is. Blijft goed zitten! Ik heb ze gewoon bij gitti zelf gekocht (weet niet of zij überhaupt andere verkooppunten hebben?). Kortingscode is rianne30 volgens mij.

1 like

ik vond idd hun eigen site, klinkt goed! gebruik nu geen nagellak meer omdat het zo chemisch voelt maar heb het altijd zo leuk gevonden.

2 likes